חדשות    

אבן דרך לגלאסבוקס: למעלה מ-40 מיליון דולר בהכנסות השנתיות החוזרות

ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס

מעודכן ל-10/2021

מתחילת השנה התווספו לחברה כ-50 לקוחות חדשים והורחבה הפעילות עם הלקוחות הקיימים, כ-300 במספר  רכישת הטכנולוגיה של Convertize תאפשר צמיחה עתידית

חברת גלאסבוקס, ספקית מובילה של שירותים מבוססי תוכנה (SaaS) למטרת אנליזה של נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים, מדווחת על המשך צמיחה ביתרת ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR, Annual Recurring Revenues). נכון לסוף הרבעון השלישי לשנת 2021, חצתה החברה את ה-40 מיליון דולר בהכנסות השנתיות החוזרות, לעומת 37 מיליון דולר נכון לסוף הרבעון השני לשנת 2021. מדובר בגידול של 31% לעומת יתרת ה-ARR של החברה לסוף הרבעון השלישי לשנת 2020 (על בסיס נתוני פרופורמה), החברה ממשיכה לצמוח משמעותית מאז ההנפקה ביוני 2021.

גלאסבוקס נהנית מצמיחה חזקה, ומדווחת על עלייה של 186% בנטו ARR בתשעת החודשים הראשונים של 2021, לעומת התוספת נטו ל-ARR בתקופה המקבילה אשתקד על בסיס פרו פורמה.

גלאסבוקס הוקמה בשנת 2010 והיא מספקת פתרונות בתחום האנליזה של נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים, (אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל). החברה פיתחה פלטפורמה ייחודית, המנתחת נתוני גלישה לשם מקסום חוויית המשתמש, ייעול ושיפור השירות בערוץ הדיגיטלי.

החברה מספקת שירותים מבוססי תוכנה המשמשת לניטור פעולות משתמשים וניתוח מידע באמצעות טכנולוגיות של ביג דאטה ולמידת מכונה, וזאת דרך רכישת רישיון שימוש במערכת גלאסבוקס, ללמעלה מ- 350 לקוחותיה כיום, בהם תאגידי ענק מהגדולים בעולם בתחומי הבנקאות, ביטוח, טלקום, קמעונאות, טכנולוגיה ועוד.

חברת גלאסבוקס מעסיקה למעלה מ- 250 עובדים בישראל, באנגליה ובארה"ב ופועלת במעל ל- 20 מדינות ברחבי העולם. גלאסבוקס ממשיכה לצמוח לעבר היעד אותו הציבה במהלך הנפקתה לבורסה בתל אביב ולהגיע ל-ARR של כ-100 מיליון דולר בתוך 2-4 שנים ממועד התשקיף.

ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס, אמר בסיפוק: "זוהי תקופה מרגשת עבור גלאסבוקס, מתחילת השנה התווספו כ-50 לקוחות חדשים לכ-300 לקוחות קיימים שאנחנו רק מרחיבים את הפעילות איתם. חציית ה-40 מיליון דולר בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR) משמעותית עבורנו, ומסמלת את יכולות הצמיחה של החברה לאחר ההנפקה.

בנוסף לצמיחה אורגנית חזקה, אנו ממשיכים להשקיע בתחומים חדשים להרחבת המוצרים שלנו. בספטמבר הכרזנו על רכישת טכנולוגיית בדיקת A/B מ- Convertize המאפשרת לנו  להרחיב את יכולותינו ולשפר את מהירות ואיכות פיתוח המוצרים הדיגיטליים, ולשפר את החוויה הכוללות עבור הלקוחות. לאחר שנים של פיתוח מוצרים ושירותים כעת יש לנו את היכולות להמשיך ולצמוח  באופן משמעותי".

נתוני החציון הראשון 2021: צמיחה של 24% ביצוא הישראלי לחו"ל