חדשות    

אורבן פלייס תקים חלל עבודה בירושלים – איפה, והאם כדאי?

רשת חללי העבודה המשותפים אורבן פלייס תחנוך בעוד כחודש מתחם חדש ויוקרתי בירושלים. הרשת תאפשר לעובדים להשתמש כרצותם בחדרי הישיבות ובפסיליטיז שמציעים חללי העבודה שלה בשדרות רוטשילד ומגדל שלום בת"א

 אורבן פלייס (URBAN PLACE) כבר מפעילה שני סעיפים בארץ. הסניף בירושלים יהיה הסניף השלישי שלה בישראל. המיקום יהיה בבניין התחנה המרכזית בירושלים, מול תחנת הרכבת החדשה.

המיקום החדש, על פי הודעת החברה הוא אסטרטגי – "ירושלים היא בירת ישראל, אבל תל אביב היא בירת העסקים של המדינה", אומר מנכ"ל אורבן פלייס, רומן לוי. "אנחנו רוצים לאפשר לאנשים שיעבדו בפריים לוקיישן של ירושלים, ברחוב יפו מול תחנת הרכבת החדשה ותחנות הרכבת הקלה, לערוך פגישות, ישיבות ואפילו לעבוד מדי פעם, בסניפים שלנו בשדרות רוטשילד ובמגדל שלום בתל אביב. הרכבת החדשה תאפשר בקרוב נסיעה של 25 דקות מירושלים לתל אביב, וזה החזון של אורבן פלייס – שכל הסניפים ישמשו את כל הקהילה שלנו, בכל מקום".

המשרדים החדשים בירושלים, שבנייתם נמצאת בשלבי הגמר הסופיים, שוכנים ברחוב יפו 224, בבניין ההיסטורי ששימש כתחנה המרכזית של ירושלים עד לפתיחת התחנה החדשה. החלל כולל 2,000 מ"ר, 90 משרדים פרטיים, 40 מקומות באופן ספייס ו-300 עמדות יחיד.

בניגוד לרוב חללי העבודה בירושלים, מתחם אורבן פלייס בבירה יכלול פסיליטיז, שבדרך כלל שמורים למתחמים בתל אביב, כמו חדר כושר, חדר משחקים, שיכלול שולחנות פינג פונג, פלייסטיישן ועוד, מרכז יופי, שיכלול טיפולי מסאז', מניקור, פדיקור, מספרה ואיפור, בית כנסת, לאונג'ים, חללי מיט אפ,  חדרי ישיבה מפוארים, חדרי חשיבה ומנוחה, אודיטוריום, מסופים בשידור חי של רשת בלומברג וגם אזור יוקרה, שבו יושכרו משרדי פרימיום לחברות, שאורבן פלייס תעצב אישית לפי דרישותיהם.

המוטו של המשרדים החדשים בירושלים הוא "קבע את משכנך בירושלים, ותשתמש גם בחדרי הישיבות והפסיליטיז של לב תל אביב", כשמחירי השכירות בירושלים יהיו נוחים בהשוואה לעיר ללא הפסקה – החל מ-550 שקלים לחודש. כמובן שגם התל אביבים של אורבן פלייס יוכלו להנות מהפסיליטיז של המתחם הירושלמי".

חללי עבודה משותפים – מה זה? מה היתרונות? מה מקבלים ובאיזה מחיר?

מתחמי עבודה משותפים – השוואת מחירים; מיקום, יתרונות וחסרונות