חדשות קרנות נאמנות    

איילון מעבירה את ניהול חלק מהקרנות שלה מחברת מודלים לניהול עצמי עם יעוץ

חוברת הביטוח איילון מסרה כי  היא התקשרה בהסכם עם מודלים קרנות נאמנות בע"מ  להעברת קרנות הנאמנות הבאות: KZIי (4D) מניות גלובלית (מספר קרן: 5115845) וכן KZI אג"ח (1B)(!) (מספר קרן: 5108022) שהיו בניהול מודלים לניהול שלה עצמה. העברת הקרנות תושלם ביום 01/07/2015.

על רקע האמור, החל מיום 01/07/2015 ישמש מנהל הקרן כמנהל הקרן של הקרנות וזאת במקום מודלים.  יוער כי במקביל לדיווח זה מדווח מנהל הקרן אודות כך שהתקשר בהסכם עם יועץ השקעות ומתן שירותי ייעוץ השקעות לקרנות במועד בו יועברו לניהולו של מנהל הקרן.

יועץ ניהול הקרנות יהיה  קיי.זי.איי. ניהול השקעות אשר יעמיד יועץ ההשקעות שירותי ייעוץ השקעות שיינתנו בידי מר ארז זלצמן או עובד אחר כפי שיוסכם בין הצדדים. ייעוץ ההשקעות לקרנות יכלול, בין השאר: ייעוץ לגבי ניהול תיקי ההשקעות לרבות ניתוחים פיננסיים, ניתוחי מיקרו ומאקרו, ניתוחי אפיקי השקעה, הערכות השקעה, אנליזות וכן המלצות רכישה ו/או מכירה לגבי ני"ע מסוימים.

יצויין כי ליועץ ההשקעות לא יהיה שיקול דעת כלשהו בנוגע לקבלת החלטות הנוגעות למכירה או קניה של ניירות ערך או לניהול תיק ההשקעות של הקרנות ומנהל הקרן ינהל את תיק ההשקעות של הקרנות באופן בלעדי ועצמאי ויועץ ההשקעות ועובדיו לא ישתתפו ולא יהיו מעורבים בניהול תיק ההשקעות של הקרנות.