חדשות    

איך לחסוך בעלויות פרסום בגוגל?

איך לחסוך בעלויות פרסום בגוגל?   

כל מי שמתעסק בשיווק ופרסום, יודע – בשביל להרוויח צריך להוציא כסף, ולכן, צריך לעשות את זה בחוכמה. אם נשפוך כסף בלי הכרה על שיווק ופרסום, זה לא יבטיח לנו שהמוצר או השירות שלנו יימכר טוב יותר. להיפך, ייתכן שזה רק יפגע במספרים שלנו. עודף פרסום יכול לייצר סוג של אנטגוניזם אשר יגרום לקהל שלא לרצות את המוצר שלנו.

אם בעולם "האמיתי" קשה לפעמים למדוד את זה, הרי שבעולם הדיגיטלי, כלומר בעולם שמתנהל על ידי פרסום בגוגל, קל לבדוק את זה, קל לראות את ההשפעה של הפרסום, מאחר ואנחנו יכולים לראות את הנתונים בכל רגע –  כמה אנשים הקליקו על המודעה, כמה זמן הם קראו אותה, האם הם ביצעו פעולה מסוימת לאחר מכן, בין אם זה יצירת קשר איתנו ובין אם זה הזמנת המוצר או השירות.

לכן, יש משמעות גדולה לרעיון של ניהול נכון של פרסום בגוגל. אנחנו חייבים לדעת כיצד לנהל את האופן בו אנחנו מפרסמים בגוגל, על מנת שלא נגיע לכדי מצב בו אנחנו משקיעים יותר מדי כסף ומגיעים לתוצאות נמוכות ביחס לעלות.

לפני שנסביר כיצד מבצעים ניהול נכון של פרסום בגוגל, צריך לומר שמדובר בשני מסלולים שאנחנו צריכים כל הזמן לבחון. מסלול אחד אמור לבחון האם הפרסום שלנו נכון. כלומר, אנחנו יכולים להשקיע מעט כסף אך תהליך הפרסום יהיה שגוי, ואז כל ההשקעה שלנו, גם אם היא נמוכה, לא משתלמת. המסלול השני הוא, אנחנו יכולים לבצע פרסום נכון, אך להשקיע כמות גדולה מאוד של כסף, שאיננה עומדת באופן פרופורציונאלי למה שאנחנו רוצים או יכולים להשיג. עלינו להיות מודעים לשני המסלולים הנ"ל.

כיצד מנהלים נכון את הפרסום בגוגל?

ראשית, אנחנו צריכים לחשוב כל הזמן במונחים של עלות-תועלת. זה לא נכון יהיה לחסוך בעלויות באופן ניכר, כי בסופו של דבר אנחנו צריכים להשקיע כסף בשביל להרוויח. מצד שני, אנחנו צריכים לבחון את התועלת שאנחנו יכולים להפיק מהפרסום.

 

זה אומר שעלינו לבחון מה גודל השוק שלנו, כמה אנחנו יכולים להרוויח ממנו, כמה באמת משתלם לנו להשקיע, ורק לאחר מכן, אנחנו צריכים לקבוע גבולות תקציב מסוים לפרסום בגוגל.

שנית, אנחנו צריכים לבחון את אמצעי ההשקעה. האם אנחנו משקיעים בפרסום ממומן, קרי קניית מודעות בגוגל או לחילופין, בפרסום אורגני, קידום האתר ודרך זה אנחנו נקבל פרסום בגוגל. מה עדיף לנו לטווח הקצר ומה לטווח הארוך.

שלישית, אנחנו צריכים לבחון את עלויות הפרסום הממומן ביחס לעלות מילות מפתח, אך גם ביחס לשעות, ביחס לקהל אליו אנחנו פונים. יש לנו אפשרויות למקד את הפרסום שלנו על פי מאפיינים שונים, אנחנו צריכים להשתמש בהם בשביל לא לבזבז כסף לחינם. ככך שנעבוד ממוקד יותר, נפיק יותר תועלת ונוכל לחסוך עלויות מיותרות.

 


מנוע חיפוש הקניות של גוגל – שינויים בהרגלי הצריכה 

מקבלים הכנסות מגוגלאדסנס אתם (כנראה) חייבים במעמ