תיירות    

איך למצוא בבוקינג את הטיסות הכי זולות

 

מעודכן ל-03/2019

איפה נמצאים באתר בוקינג הדילים המשתלמים

אתר בוקינג הוא אתר שעשה מהפכה בתחום הטיסות והתיירות בעולם ובמידה רבה החליף את המתווכים ואת סוכני הנסיעות.

האתר מתעדכן מדיי יום במאות אלפי מחירי טיסות, מקומות לינה, ושירותים אחרים לחופשה, כדי להביא את כל המידע באופן ערוך ושקול לנוסע.  האתר הוא רק אתר מידע ואינו מוכר טיסות ומקומות לינה בעצמו.

כדי למצוא טיסה זולה באתר  נכנסים לדף הטיסות, אז צריך להזין את נמל הטיסה שממנו תצאו.  ואת נמל היעד. כמו כן את חודש הטיסה ואת מספר הנוסעים וסוגם, למשל ותיקים או תינוקות

אפשר לבחור טיסות הלוך  טיסות הלוך ושוב וכן  טיסות לכמה יעדים. אם אתם לא בטוחים לאן תרצו לנסוע, תוכלו ללחוץ על כל מקום ואם אתם לא בטוחים בתאריך תוכלו ללחוץ על כל חודש.

אפשר גם לחפש לפי עונות, סתיו, חורף וכדומה או בטווח ימים קצר באמצעות פלוס ומינוס. כמו כן תוכלו לבחור את סוג המחלקה.

לאחר מכן תראו את התוצאות המתאימות לחיפוש. תקבלו מידע על טיסת היעד בימים הקרובים  וכן על הימים שבהם צפויים מחירי הטיסות לרדת בטווח הזמן הקרוב.

כמן כן אפשר לסנן לפי חברות תעופה, כמות טיסות, עצירות ביניים ועוד.  שימו לב שהמחירים לא סופיים ותצטרכו להתעדכן  אצל חברות התעופה או אצל המוכרים.  כמו כן יופיע לכם משוב על חברת הטיסה או סוכנים.

לאחר שבחרתם טיסה לחצו על צפה בעסקה, שם יפנו אתכם לאתר המציע את העסקה המשלמת עבורכם. ולמחירים העדכניים.

המבצעים המוסתרים וטיפים נוספים

אומנם בחיפוש אנחנו מקבלים דילים משלתמים למה שהזנו, אבל בכפתור המבצעים הסודיים הנמצא  בצד ימין של האתר נוכל לקבל דילים על כל תקופה. לאחר ההרשמה תקבלו למייל מידע שוטף על דילים משתלמים לכל עונה. דילים נוספים מתפרסמים ברשתות החברתיות מטעם האתר.

עבור ביטולים אין מה לדאוג  וברוב המקרים אין קנסות ועמלות על ביטולים באתר, אבל כדאי לבדוק  בתנאים של החברה עצמה.

כמו כן במחירי מכרז אל תילחצו אם יש הרבה פניות. זה בדיוק מה שרוצים שתעשו.  חשוב גם לבדוק באתרים נוספים אם אכן המחירים שקיבלתם הכי נמוכים.

.

אתר בוקינג רוכש את הוטלס קומביינד

הסוף להטעיות צרכנים באתרי תיירות?

 

איך להוזיל את הטיסה לחו"ל?