שוק ההון    

אינטרקיור חתמה עם שותף קנדי על שיווק פעילות הקנאביס שלה

יו"ר אינטרקיור
אינטקיור חתמה עם שותף קנדי הסכם על פעילות הקנאביס שלה, 51% יהיו בבעלות אינטרקיור והיתרה אצל השותף, שישווק את המוצרים
אינטרקיור,  שרכשה את "קנדוק" העוסקת בתחום הקנאביס ומשקיעה בחברות ביומד,  דיווחה על הסכם ייצור ושיווק מוצריה של קנדוק בצפון אמריקה ובקנדה. אך המספרים מאחורי ההסכם לא צוינו, עם זאת הבהירה כי הפעילות תהיה עם חברה משותפת שבה היא תחזיק ב-51% והשותף הקנדי ב-49%. המניה הגיבה בעלייה והגיעה לשווי של יותר מ1.3 מיליון שקל.
על פי ההסכם, פעילות המיזם תתבסס על המתקן הקיים של השותף ועל רישיונותיו. יצור והפצת המוצרים ייעשו תחת המותג של קנדוק, ושיווק המוצרים יעשה על ידי השותף הקנדי שלו מרפאות כאב בקנדה. תפקידה של אינטרקיור, שיקנה לה 51% מהרווחים, יהיה לספק את הידע הקליני שאספה קנדוק במהלך השנים בנוגע להתוויית כאב ולהתאימה לחולים
השותף התחייב לסיים את הקמת מתקן  לגידול וייצור מוצרי קאנביס רפואי, במבנה שבבעלותו הנמצא בטורונטו, אשר לפי ההסכם יהיה בנוי ומוכן להכנסת גנטיקה לא אחרי יוני 2019. כמו כן התחייב השותף  לקבלת רישיון גידול  ורישיון מכירה  בקנדה לא יאוחר מחודש אוקטובר 2019.
 אם שיתוף הפעולה יצלח, הצדדים ירחיבו את הפעילות באמצעות הקמת מתקן גידול משותף נוסף
לפי אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור ולשעבר ראש הממשלה ושר הביטחון: "פעילות קנדוק בקנדה מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה הגלובלית של קנדוק כשחקן בינלאומי משמעותי בתחום הקנאביס ברמה של פראמה גרייד. אנו רואים בקנדה כאחד השווקים המרכזיים, כשהיעד שלנו הוא לבסס פעילות ב-10 טריטוריות ברחבי העולם. לצד ההתרחבות הגלובלית חתמנו לאחרונה על הסכם להקמת מתקן ייצור רחב היקף במתחם בשטח של 170 דונם שישרת את השוק הישראלי ואת הפעילות הגלובלית של החברה."
חברת הבת קנדוק אשר באמצעותה מבוצעת פעילות הקנאביס של החברה, ומוחזקת 100% על ידי אינטרקיור, הגישה לאחרונה טיוטת תשקיף לקראת הנפקה ראשונה (IPO) של מניות בבורסת הנאסד"ק בארה"ב.