הלוואות    

"אינטר קאש" של מימון ישיר מאפשר ללקוח לבצע רכישה עד 60 אלף ש"ח ללא צורך בכרטיס אשראי

מוקי שניידמן

אינטרקאש של מימון ישיר הופך עסקאות גדולות לעסקאות תשלומים, היכן זה קיים? האם התנאים טובים וכל מה שצריך לדעת על אינטר קאש

חברת מימון ישיר בשליטתה של ביטוח ישיר של מוקי שניידמן, השיקה במהלך שנת 2014  שירות חדש  הנקרא "אינטר קאש". השירות הזה מאפשר ללקוח הפרטי לפרוס את התשלומים בקניות גדולות בבתי עסק ללא צורך בלקיחת הלוואות מהבנק, ללא צורך במסגרת בכרטיס האשראי וללא צורך בערבים.

אינטר קאש – מה זה?

איך זה יכול להיות? ובכן, מדובר במערכת מקוונת חדשנית, שפיתחה מימון ישיר, המאפשרת רכישה בסכום של עד 60 אלף ₪ בעד 60 תשלומים חודשיים בהוראת קבע בריבית זולה משמעותית מהריבית על המינוס בבנק או הריבית שגובות חברות כרטיסי האשראי.  נשמע מעניין, השאלה  הגדולה היא האם זה יהיה ישים בחנויות/ בתי עסק רבים?

ובכן, בינתיים, זה לא להיט ענק, אבל זה קיים במספר רשתות  לרבות – אמריקן לייזר, פרופורציה, הונדה, מרפאות אלה, רוזן מינץ' ועוד.

השירות מוטמע במחשב בית העסק ומאפשר לו לקבל את מלוא התמורה במזומן עד יום עסקים אחד  ממועד ביצוע העסקה מול הלקוח. כלומר, המנגנון הוא שהתשלום באינטר קאש בעצם הופך את העסקה מהזווית של הלקוח לעסקת תשלומים, והחברה המוכרת מקבלת במזומן – יש כאן באמצע את מימון ישיר שדרך האינטר קאש בעצם מספקת מימון ללקוחות.

מימון ישיר, עם השקת האינטר קאש שיתפה פעולה במימון עסקאות עם רבות מחברות הריהוט והעיצוב  שמציגות בתערוכות הריהוט הגדולות שנעשות מדי שנה בחול המועד סוכות – תערוכה שבה מבקרים מידי שנה למעלה מ-100,000 מבקרים מכל רחבי הארץ. אבל מאז חל שינוי בתמהיל הרשתות שמפעילות את אינטר קאש.  כך או אחרת,  מימון ישיר דרך אינטר קאש בעצם מספקת מימון מהיר ללקוח (תהליך של כעשר דקות) בעת ביצוע הרכישה.

השירות פותח על בסיס מודלים סטטיסטיים לניהול סיכונים, שפיתחה מימון ישיר, המאפשרים תהליך מהיר וללא ביורוקרטיה לבית העסק וללקוח הסופי. מדובר בפתרון המעניק מחד תשלומים ללקוח המקלים על ביצוע הרכישה ומאידך מאפשרים תקבול מלא ובמזומן לבתי העסק הנהנים משיפור בתזרים המזומנים (מחליף עסקאות תשלומים בצ'קים או בכרטיסי אשראי). הפתרון איננו כרוך בעמלות ניכיון או סליקה ומסייע ללקוח הסופי לקבל החלטות קניה גדולות בלי להיכנס למינוס או לשבור חסכון.

שרון בן עזרא, סמנכ"ל שיווק מכירות ואשראי במימון ישיר, מסר: "מדובר בפתרון תשלומים חדשני, ידידותי למשתמש ומהיר, המספק תועלת כפולה הן ללקוח והן לבית העסק ואני מאמין שבשנים הקרובות "אינטר קאש" יעשה שינוי מהותי בתרבות הקניה בתשלומים בישראל. השירות החדש מדגיש את יתרונותיה היחסיים של החברה: חדשנות טכנולוגית, ראיית הלקוח וצרכיו ומתן שירותים מהירים ויעילים על בסיס יכולת ניהול סיכונים איכותית של החברה. תערוכת הרהיטים הגדולה, מהווה קרקע פוריה ליישום הפתרון המימוני אותו פיתחנו לכלל הציבור בשיתוף עם החברות המובילות בענף הרהיטים".

במשך הזמן מאז השקת האינטר קאש הוא הפך ליותר נגיש וזמין. במימון ישיר מסבירים כי מדובר במערכת נוחה מאוד לקבלת מימון – "אינטר קאש הוא תהליך אינטרנטי מהיר ונוח למשתמש, המספק ללקוח מבית העסק פתרון מימוני חדש מהפכני: פריסת תשלומים גמישה בהוראת קבע.

  • היתרות לבית העסק

  • העברה מהירה של הכסף לחשבון העסק (תוך יום עסקים).
  • אישור זכאות מיידי.
  • מגדיל את כוח המכירה של מוצרים/שירותים יקרים באמצעות פריסה רחבה עד 60 תשלומים.
  • מסלולי תשלומים זולים יותר עבור בית העסק ועבור הלקוחות.
  • ללא השקעה טכנולוגית או כספית מצד בית העסק .

היתרונות ללקוח

  • פריסה נוחה וגמישה, הלקוח קובע את ההחזר החודשי הנוח לו.
  • תשלומים בהוראת קבע, אינם חוסמים את מסגרת האשראי או הבנק.
  • תנאי תשלומים אטרקטיביים ונוחים.
  • אישור זכאות מיידי.