מדריכי צרכנות    

אירועים חינמיים וזולים בפורים 2020

פורים זה חג שבו אוהבים לצאת, אבל עם מזג אוויר והמחירים של התחפושות ובהלת הקורונה זה נהיה קצת מסובך. ריכזנו לכם כמה אירועים חינמיים בפורים שתוכלו ליהנות מהם מאוד.

עדלאידע בכל רחבי הארץ

תהלוכת עדלאידע היא ותיקה כמעט כמו המדינה ובכל רחבי הארץ אפשר ליהנות מבילוי בה. העדלאידע הידועה והגדולה שביניהן היא עדלאידע  בחולון, עיר הילדים. זו משלבת השנה את החגיגה הפורימית עם יום הולדת 80 לעיר. והשנה מיצגי ענק של דמויות חשובות כמו המלכה אליזבת, הנשיא טראמפ והנשיא ריבלין יושבים על ספה מלכותית. לצידם דמויותיהם של הסלבריטאים סטטיק ובן אל תבורי ונועה קירל ומרגי.

לא מעט צפונה בהרצליה העדלאידע הגדולה בשרון, השנה בסימן מנהרת הזמן. לכל אחד ממיצגי הענק, הפסלים והמשאיות נושא אחר – האדם הקדמון, יוון העתיקה, תיאטרון בראי הזמן, ימי הביניים, גילוי אמריקה ובחזרה לעתיד.

גם בנתניה עשרות מיצגים “יוצאים מהמסגרת” וצועדים ברחובות. בין הצועדים יהיו ילדי העיר, להקות מחול, להטוטנים, אמני רחוב ודמויות צבעוניות. לצידם מופעים של להקות מחול מקומיות והרכבים מוזיקליים. את האירוע יסגור מופע של מיכל הקטנה והמפלצות ומופע של אליענה תדהר.
גם השנה יתקיים מצעד תחפושות בשדרות רוטשילד בתל אביב. המצעד יתקיים בין הרצל לאלנבי בשעות אחה"צ והערב. מלבד תהלוכת התחפושות יהיו שיתופי פעולה ושעות שמחות עם ברים מובילים באיזור.

מוזיאונים

במוזיאון אגם שבראשון לציון מקבלים את פורים עם סדנאות יצירה ברוח החג וסיורים לכל המשפחה, בהן סדנאות איפור גיאומטרי לגילאי 10-5. חלק מסדנאות בתשלום בתוספת לכניסה.

מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים מזמין את התושבים לחגיגה משעשעת דרך סדנת מסכות, סיור מודרך בתערוכת מראות ובתערוכת אשליות, הדגמה מדעית, מתחם התנסות מסקרן וסרט תלת מימד חדש. עד גיל 5 בחינם, 50 שקל למבוגר

בבית אריאלה בתל אביב השנה יחגגו השנה בהשראת ספרי פרסי ג'קסון – הדמות הראשית בסדרת הספרים "פרסי ג'קסון והאולימפיים" של הסופר ריק ריידן. המבקרים יוכלו ליהנות מפעילויות יצירה, עמדת איפור, קסמים, שיעור יוונית לילדים והרצאות שונות.