שוק ההון    

אלביט מכרה לצה"ל מערכת מתקדמת שתחליף את התותחים הישנים

היקף העסקה: 458 מיליון שקל. המערכת המתקדמת יכולה לבחור באופן אוטומטי את הפגז הנדרש, לטעון אותו ולהמשיך לבחון את המטרה עצמה
אלביט מערכות סגרה עסקה בהיקף של 125 מיליון דולר (כ-458 מיליון שקלים) עם משרד הביטחון. לפי העסקה תספק אלביט לחיל התותחנים של צה"ל מערכת תותח אוטומטית בעלת יכולת תנועה עצמית (תומ"ת).
העיסקה כוללת גם אספקה של סימולטור אימונים והיא תתפרס לתקופה של 12 שנים.
התותח מסוג ATMOS, יחליף את תותחי ה M-109 המיושנים שמשרתים את חיל התותחנים של צה"ל מזה כארבעה עשורים
במערכת מתקדמת היכולה לבחור באופן אוטומטי את הפגז הנדרש, לטעון אותו ולהמשיך לבחון את המטרה עצמה.

תכנית התותח המתנייע העתידי של צה"ל היא אחת מתוכניות ההצטיידות הגדולות והמורכבות בתולדות צבא היבשה: היא צפויה להתפרס על פני כל העשור הבא.

על פי אלביט, יצרנית מערכות הנשק, המערכת החדשה תשפר את יעילות הארטילריה של צה"ל וכך יירד מספר הלוחמים הנדרש בכל מערכת ויוריד מאוד את עלויות השימוש ותחזוקה.
לאחרוונה דיווחה אלביט על תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2018 עם עלייה של 6.8% בהכנסות, שחיקה בשולי הרווח הגולמי וברווחיות התפעולית וירידה של כ-5% ברווח הנקי המתואם.
במשרד הביטחון אמרו  כי התותח החדש יצטרף לשלל מערכים עתירי טכנולוגיה בחיל התותחנים ובהם יחידות הטילים, הרקטות, המכ"מים, כלי טייס שמופעלים מרחוק ויחידות האיסוף והתקיפה. שם אמרו עוד כי כל אלה "יוצרים מערכת אש יבשתית ייחודית וקטלנית לכל התרחישים והחזיתות". שם הוסיפו עוד כי התותח העתידי יהיה המתקדם מסוגו בעולם.
המהלכים שקדמו לביצוע ההזמנה גררו ביקורת נרחבת מצד גורמים בתעשיות הביטחוניות על כך שמשרד הביטחון בחר לתת לחברה מעמד של "ספק יחיד" ולא פרסם מכרז לקראת פיתוח התותח. זאת, בזמן שחברות אחרות מישראל ומהעולם ביקשו להתמודד במסגרת הליך כזה.