אלביט מערכות אנגליה תספק יכולות לוחמה אלקטרונית לצי המלכותי; היקף החוזה – 100 מיליון דולר
חדשות    

אלביט מערכות אנגליה תספק יכולות לוחמה אלקטרונית לצי המלכותי; היקף החוזה – 100 מיליון דולר

אלביט תמונות 2021 לוחמה ימית אנגליה

מעודכן ל-11/2021

במסגרת התוכנית, אלביט תתכנן, תייצר ותספק חליפות לוחמה אלקטרוניות ימיות המורכבות מספקטרום דיגיטלי מלא של מכ"מ סיוע אלקטרוני ומערכות שליטה ובקרה ללוחמה אלקטרונית החוזה יבוצע במהלך תקופה של 13 שנים ויכלול שירותי תמיכה

חברת אלביט מערכות הודיעה היום כי החברה הבת שלה באנגליה, אלביט מערכות אנגליה, זכתה בחוזה בהיקף של כ-100 מיליון דולר (כ-73 מיליון ליש"ט) מחברת Babcock International Group Plc ותספק לצי המלכותי יכולות לוחמה אלקטרונית חדשות. החוזה יבוצע במהלך תקופה של 13 שנים ויכלול שירותי תמיכה.

במסגרת התוכנית, אלביט מערכות אנגליה תתכנן, תייצר ותספק חליפות לוחמה אלקטרוניות ימיות המורכבות מספקטרום דיגיטלי מלא של מכ"מ סיוע אלקטרוני ומערכות שליטה ובקרה ללוחמה אלקטרונית. טכנולוגיות דור חדש אלו יגבירו את המודעות המצבית ואת ההגנה מפני טילים נגד ספינות של הפלטפורמות הנמצאות בחזית הלחימה וישפרו את יכולותיהן לנצל את הסביבה האלקטרומגנטית.

הודעה זו מצטרפת לעסקה שדווחה אתמול – מיזם משותף של אלביט מערכות,Affinity , זכה בחוזה בסך 88 מיליון דולר להפעלת מטוסי אימון נוספים עבור חיל האוויר המלכותי

המיזם זכה בחוזה בהיקף של כ-88 מיליון דולר (כ-65 מיליון ליש"ט) ממשרד ההגנה הבריטי עבור הפעלה של ארבעה מטוסים נוספים מסוגTexan T-6C  עבור תכנית UK Military Flying Training Systems (“UKMFTS”). החוזה יבוצע במהלך תקופה של 12 שנים. אלביט מערכות וחברת KBR, המחזיקות כל אחת ב- 50% ממניות Affinity, תהננה מהטבות התוכנית בחלקים שווים.

מרטין פוסייט, מנכ"ל אלביט מערכות אנגליה, אמר: "אנו גאים להיות בעמדה שמאפשרת לנו לספק יכולת חשובה זו לצי המלכותי. אלביט מערכות אנגליה תעבוד עם שותפיה המקומיים על הפיתוח והאספקה של היכולות הטכנולוגיות המתקדמות הללו, תוך יצירת מקומות עבודה מקצועיים ומתן ריבונות מבצעית וחופש פעולה."

אלביט מערכות חתמה על חוזה בהיקף של 54 מיליון דולר עם הצבא האמריקאי