שוק ההון    

אלוט צמחה הרבעון ב-17% בהכנסות

ארז אנטבי מנכ"ל אלוט צילום:יח"צ
מהדיווח של אלוט, העוסקת באבטחה לספקיות תקשורת, עולה גידול של 17% בהכנסות. החברה עמדה בתחזיות האנליסטים בשורה העליונה ועלתה עליהן במעט בשורה התחתונה.
אלוט, המספקת פתרונות בינת הרשת והאבטחה לספקיות תקשורת  –  חברה דואלית – דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2019. מהדיווח עולה גידול של 17% בהכנסות. החברה עמדה בתחזיות האנליסטים בשורה העליונה ועלתה עליהן במעט בשורה התחתונה. עוד  דיווחה אלוט על שיפור בשולי הרווחיות הגולמית ועל צפי לצמיחה של כ-13% בהכנסות 2019. בשורה התחתונה רשמה הפסד (מתואם) של כ-2 מיליון דולר.
ההכנסות החברה ברבעון הראשון של 2019 הסתכמו בכ-25. מיליון דולר, עלייה של 17% לעומת התקופה המקבילה ובדומה לצפי האנליסטים להכנסות של כ-25 מיליון דולר.
בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד נקי (GAAP) של כ-3 מיליון דולר (או 10 סנט למניה) ברבעון הראשון של 2019, לעומת הפסד נקי של כ-4 מיליון דולר (או 11 סנט למניה) בתקופה המקבילה אשתקד.
ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP ברבעון הראשון של 2019 הסתכם ב-2 מיליון דולר, (או 5 סנט למניה), עלייה בהשוואה להפסד נקי של 2.4 מיליון דולר (או 7 סנט למניה) ברבעון המקביל.תחזיות האנליסטים היו להפסד של 6 סנט למניה,.
שיפור בשולי הרווחיות הגולמית
שיעור הרווח הגולמי על בסיס GAAP עלה ל-71% בהשוואה ל-68% ברבעון המקביל של 2018. שיעור הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP עלה ל-72.5% בהשוואה ל-70% ברבעון המקביל.
ההפסד התפעולי על בסיס GAAP הצטמצם ל-3.3 מיליון דולר בהשוואה ל-3.5 מיליון דולר ברבעון המקביל. וההפסד התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-1.8 מיליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי של 2.3 מיליון דולר ברבעון המקביל.
ההנהלה חוזה עלייה של כ-13% בהכנסות 2019
ההנהלה תומכת בהתחזיות וצופה כי ההכנסות לשנת 2019 יסתכמו ב-106-110 מיליון דולר
לדברי ארז ענתבי, נשיא ומנכ"ל אלוט: "אנו מרוצים מהמשך הצמיחה בהכנסות לעומת שנה קודמת, כמו גם מהשיפור במדדי הרווחיות ברבעון, ועומדים ביעדים שהצבנו לטווח הרחוק. המומנטום העסקי שלנו הרבעון נותר חיובי וכולל את הזכייה בחוזה מול חברת Rakuten Mobile ביפן לאספקת סט פתרונות כולל, המורכב מניהול תעבורת רשת ופתרונות אבטחת רשת של אלוט. רשימת ההזדמנויות העסקיות שלנו לעסקאות OPEX בתחום האבטחה נותרה יציבה ואנו פועלים בנחרצות כדי לסגור עסקאות נוספות. אנו צופים המשך צמיחה משמעותית ב-2019 ומעבר לה".
אלוט תקשורת בע"מ (באנגלית: Allot Communications) היא חברת טכנולוגיה ישראלית המתמחה בפתרונות אופטימיזציה של תקשורת IP עבור ספקי שירותי תקשורת, שמסייעות להן להקצות בצורה דינמית רוחבי פס משתנים בין לקוחות.