חדשות    

אמזון תפעל בישראל מאמצע ספטמבר

בקרוב שבוע הבחירות, אבל יש גם חדשות טובות. אמזון נערכת להשקה בישראל באותו שבוע ולפני ראש השנה – כך עולה מהודעה ששלחה למוכרים הישראלים. אמזון ביקשה מהמוכרים להיות מוכנים החל מהשבוע שלאחר ה-12 בספטמבר וכתבה: "תנו עדיפות למוצרים שיכולים להימכר יפה בראש השנה".אמזון גם ביקשה מהמוכרים "וודאו כי המחירים שלכם תחרותיים", תוודאו שהמבצעים שלכם נגישים, והשלימו את הבדיקות לקראת העלייה לאוויר.

אמזון הדגישה במייל קודם כי הקטגוריות הפופולריות שלה הן ג'אדג'טים וסלולר, מחשבים אישיים, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרי תינוקות, ציוד לפעילות שטח, ציוד ספורט, ציוד למטבח, הנעלה, מוצרים לבית, מוצרי טיפוח וביגוד. רק לפני ארבעה חודשים אמזון הצהירה על כניסתה לישראל, ונראה שהאיצה את התהליך.

לפני כשנה, במאי 2018, אמזון החלה לגייס מתרגמים לעברית למשרה במטה בלוקסמבורג שממנו מנוהלת הפעילות המרכזית שלה באירופה. חודשיים מאוחר יותר אמזון יצאה במבצע משלוחים חינמיים בהזמנות של למעלה מ-80 דולר כדי לבחון את תגובת הישראלים לרכישות שכוללות מע"מ. המבצע זכה להצלחה אדירה. חודש נוסף לאחר מכן פרסמה אמזון סקר בעברית שמכוון למוכרים ישראלים על שיטות תמחור וערוצי מכירה, וחודשיים אחר-כך בכירים באמזון הגיעו לישראל לסדרת פגישות עם חברות שילוח מקומיות.

עד החודש האחרון לא היה אמזון בעברית, אבל עם הצהרתה על כניסתה הרשמית לישראל אמזון סרביזס מספקת שירות בעברית.

אמזון מפנה בעמוד שהעלתה בעברית גם לתוכנית שילוח מטעמה מישראל לחו"ל באמצעות השירות שלה – כלומר אספקה באמצעות אמזון שכוללת איסוף, אריזה, שילוח וטיפול בשירות הלקוחות של בתי העסק.

אמזון גם ציינה במייל הקודם כי ההבידול למוכרים מתאפשר באמצעות זמן אספקה מהיר וחיסכון בדמי משלוח או משלוח חינמי ללקוחות מקומיים.

איך לפתוח חנות באמזון בלי להתבלבל

הישראלים לא אכזבו: הוציאו למעלה מ-6 מיליון שקל ב";פריים דיי" של אמזון