אנליסט ממזגת קרנות אג"ח
חדשות קרנות נאמנות    

אנליסט ממזגת קרנות אג"ח

אנליסט קרנות נאמנות ממזגת שתי קרנות אג"ח –  קרן הנאמנות "אנליסט (2C)(!) המירים וקונצרנים + 30% – קרן נאמנות" (מספר קרן: 5101274) (הקרן הנקלטת) תמוזג לתוך קרן הנאמנות "אנליסט (2C) אג"ח חברות + 30%- קרן נאמנות" (מספר קרן: 5120894) (הקרן הקולטת).

מנהל הקרן העביר את נכסי הקרן הנקלטת לחשבון הקרן הקולטת, והמיר את היחידות בקרן הנקלטת ליחידות בקרן הקולטת. כתוצאה מהמיזוג, לא חל שינוי במספר היחידות ובשוויין של היחידות בידי מי שהחזיק ביחידות הקרן הקולטת.

כל מחזיק ביחידות בקרן הנקלטת קיבל במועד המיזוג יחידות בקרן הקולטת ששוויין הכספי כשווי היחידות שהחזיק ערב המיזוג בקרן הנקלטת. במועד המיזוג פקע הסכם הקרן של הקרן הנקלטת ואין לו תוקף עוד. היחידות בקרן הנקלטת בוטלו במועד המיזוג, ולא ניתן עוד לפדותן.

בהתאם לאישור שהתקבל מרשות המיסים בישראל בדבר תוכנית המיזוג, המרת יחידות הקרן הנקלטת ביחידות הקרן הקולטת פטורה ממס רווחי הון.

להלן מחירי הפדיון ליום 31/05/2015 של כל אחת מהקרנות שהתמזגו:

שם הקרן                                                                             מחיר הפדיון ערב המיזוג

אנליסט (2C)(!) המירים וקונצרנים + 30% – קרן נאמנות                        227.40

אנליסט (2C) אג"ח חברות + 30%- קרן נאמנות                                  743.54

מכאן, יחס ההמרה הינו כדלקמן:

כל יחידה בקרן אנליסט (2C)(!) המירים וקונצרנים + 30% – קרן נאמנות מקנה למחזיק בה 0.3058343 יחידות בקרן אנליסט (2C) אג"ח חברות + 30% – קרן נאמנות.

באנליסט מפרטים את מדיניות ההשקעה של הקרן  – " למען הסדר הטוב, להלן עיקרי מדיניות ההשקעות של הקרן הקולטת נכון למועד פרסום דיווח מיידי זה:

  1. שיעור חשיפת נכסי הקרן לאג"ח שלא הונפקו ע"י המדינה או בערבותה ולשטרי הון לרבות אג"ח ושטרי הון הניתנים להמרה במניות – כל עוד הם לא במסלול המנייתי – לא תפחת בכל עת מ- 50% מהשווי הנקי של נכסי הקרן.
  2. שיעור חשיפת נכסי הקרן למניות לא יעלה בכל עת, בערכו המוחלט, על 30% מהשווי הנקי של נכסי הקרן.
  3. שיעור חשיפת נכסי הקרן למט"ח לא יעלה בכל עת, בערכו המוחלט, על 50% מהשווי הנקי של נכסי הקרן.
  4. שיעור החשיפה האפשרי של הקרן לאג"ח שאינן בדירוג השקעה^ לא יעלה על 30% מהשווי הנקי של נכסי הקרן.
  5. השווי הכולל של ניירות ערך חוץ, יחידות של קרנות חוץ ומטבע חוץ, בתוספת החשיפה לנכס בסיס הנסחר בחו"ל באמצעות פעילות בנגזרים בבורסות בחו"ל לא יעלה על 10% מהשווי הנקי של נכסי הקרן.
  6. יתרת נכסי הקרן תושקע עפ"י שיקול דעתו של מנהל הקרן".

דמי הניהול של שתי הקרנות – 1.9% בשנה כך שאין פגיעה במחזיקים בקרן הנקלטת.