חדשות    טכנולוגיה    

אפליקציית Threads באינסטגרם – מאפשרות לשלוח הודעות מיידיות לחברים הכי טובים

הרשת החברתית אינסטגרם השיקה לפני שנה את האפשרות לסמן חברים קרובים בתוך רשימת ה-Close Friends  וכעת היא חושפת את Threads – אפליקציה ייעודית לשיתוף תמונות, הודעות ומצבי רוח עם החברים הקרובים ביותר. האפליקציה החדשה לא מיועדת לשיחות עם מכרים או חברים רגילים, אלא רק עם חברים  אשר הוספתם לרשימת ה-Close Friends דרך האינסטגרם או דרך Threads.

כבר בפתיחת האפליקציה המצלמה תיפתח אוטומטית ותאפשר צילום מהיר של רגעים מהחיים ושליחה מהירה לחברים מהרשימה המובחרת. אפשר גם ליצור קיצורי דרך על מסך הבית באמצעות האפליקציה כיד לצלם ולשלוח תמונה ב-2 לחיצות בלבד.

מעבר לשיתוף תמונות, הודעות, סרטונים ועוד, אינסטגרם מטמיעה פיצ’ר חדש באפליקציה הנקרא “סטטוס”, וזה מאפשר לכם לומר לחבריכם מה אתם עושים באותו רגע במהירות וללא טרחה. את האימוג’ים המבטאים את מצב הרוח תוכלו לבחור בעצמכם, ורק החברים שברשימה שלכם יוכלו לראות את הסטטוס. בנוסף, ישנו פיצ’ר הנקרא Auto Status וזה ישנה את הסטטוס בהתאם להקשרים מסוימים אותם תסיק האפליקציה בעצמה.

האפליקציה אינה חלק מובנה באינסטגרם אלא משמשת אפליקציה עצמאית, שאותה אפשר להוריד בחנויות השונות, כך תדעו ממי קיבלתם התראה, מחבר או מסתם איש זר.

בפוסט שפרסמה מסבירה החברה כי "ראינו את הצורך של משתמשי אינסטגרם להישאר מחוברים יותר לאורך היום, כדי שיוכלו לתקשר את מה הם עושים ואיך הם מרגישים באמצעות תמונות וסרטונים. זו הסיבה שבנינו את Threads – דרך חדשה להעביר הודעה עם חברים קרובים במרחב פרטי המוקדש לכך".

עוד כתבה אינסטה כי זהו שירות נוסף אחרי ש"במהלך השנים האחרונות הצגנו מספר דרכים חדשות לשתף חזותית באינסטגרם ולהתחבר לאנשים שאכפת לך מהם – החל משיתוף רגעים יומיומיים בסטוריז ועד למסרים חזותיים ב-Direct", והסבירה כי Threads היא אפליקציה עצמאית שבאה מהמחשבה על פרטיות, מהירות והקשרים הקרובים ביותר של המשתמשים בראש סדר העדיפויות. בכדי לנסות להבין מה ההבדל בינה לבין הדיירקט, הרחיבה החברה כי "אתה שולט במי שיכול להגיע אליך ב-Threads, ותוכל להתאים אישית את החוויה סביב האנשים החשובים ביותר".