חדשות    

אריחים נופלים מהמגדל הגבוה בישראל

אריחים נופלים מהמגדל הגבוה בישראל – מגדל עזריאלי שרונה

עוברי אורח שחלפו באתמול ברחבת מגדל עזיראלי שרונה נבהלו כשגילו אריח זכוכית עצום מתנפץ מול העיניים. לא היו נפגעים.

המגדל החדש, הגבוה בישראל המתנשא לגובה של 255 מטר על פני 61 קומות. המגדל הסתיים בשנה האחרונה, אם כי, הכניסה אליו עדיין לא סודרה לחלוטין.
המגדל מאכלס חברות בינלאומיות מובילות, בהן איירון סורס, פייסבוק ואמזון. לדברי עוברים במקום,  האריחים צנחו מקומה גובהה וזו לא פעם ראשונה, אלא הפעם השלישית שהדבר מתרחש. מדובר כמובן בסכנה מאוד גדולה.
גם בבניין קריית הממשלה בדרך מנחם בגין 125 תל אביב, שקרוב למגדל עזריאלי שרונה, קרתה לאחרונה תקלה – לפני חודש התנפץ חלון פתח חירום בקומה ה-12 במגדל ונחת ברחוב  – גם ללא נפגעים.

עוד מקרה דומה בבניין, נחשף במכתב תלונה ששלח עובר אורח לעירייה תחת הכותרת "סכנת מוות כתוצאה מנפילת חלונות פתחי החירום", וביקש חקירה הנדסית בנושא. לדבריו, "מדובר במסגרת במשקל של 50-60 ק"ג, ואפילו יותר. זה מטורף שזה נמשך כבר כמה שנים ולא מצליחים לפתור את זה".

אז הגיבה אפריקה ישראל בעלת הבניין (אפריקה ישראל נכסים) – אנחנו מקפידים לבצע בדיקות ולהנחות את העובדים באשר לתפעול החלונות, וכי המקרה שאירע נמצא בבדיקת החברה המתקינה.

מעזריאלי נמסר לתקשורת: "מגדל עזריאלי שרונה נבנה תוך הקפדה על הסטנדרט הבטיחותי המחמיר ביותר. מינינו בודק מיוחד שיבחן את נסיבות המקרה".

המגדל הרביעי של עזריאלי