שוק ההון    

ארקו החזקות תרכוש 18 תחנות דלק וחנויות נוחות נוספות בארצות הברית

ארקו אחזקות רכשה 18 תחנות דלק בפלורידה הכוללות 10 מסעדות של סאבוויי
חברת ארקו החזקות, שעיקר אחזקותיה תחנות דלק בארצות הברית דיווחה  שתרכוש כ-18 תחנות דלק וחנויות נוחות נוספות בארה"ב. עוד דיווחה החברה כי הבנק המממן הראשי של החברה GPM שבאמצעותה רכשה את התחנות הפחית את ריבית המימון של GPM בכ-0.5%.
תחנות הדלק הנרכשות הן  במדינת פלורידה, ארה"ב וכוללות 10 מסעדות של מותג המזון המהיר האמריקאי סאבוויוי. עם הרכישה עלה ל-22 מספר המדינות בארה"ב בהן החברה פועלת,  בפריסה של  כ-1,350 אתרים, הכוללים תחנות דלק וחנויות נוחות GPM, מהם כ-1,230 אתרים בהפעלה עצמית.
GPM מפעילה  כ-1,350 אתרים ב-22 מדינות בארה"ב, מהם כ-1,230 אתרים הכוללים חנויות נוחות הצמודות תחנות דלק, ומספקת דלקים לכ-125 תחנות דלק המופעלות על ידי צדדים שלישיים.
אריק קוטלר, מנכ"ל ויו"ר ארקו החזקות, אמר: "כניסת GPM לפלורידה מהווה עבורנו דריסת רגל ראשונה והזדמנות אסטרטגית להמשך הרחבת הפעילות במדינה שהיא המדינה השלישית בגודלה בארה"ב מבחינת מספר חנויות הנוחות ותחנות הדלק שבשטחה. העסקה היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה. אנו בוחנים כל העת אפשרויות לביצוע עסקאות רכישה חדשות שיביאו להמשך ביסוס מעמדה של GPM כאחת מרשתות חנויות הנוחות ותחנות הדלק הגדולות והמובילות בארה"ב".

הרווח הנקי של החברה בשנת 2018 זינק לכ-82.6 מיליון שקל (מתוכו 38.8 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות של החברה), לעומת רווח של כ-25.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (מתוכו הפסד של כ-5.6 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות של החברה).

ארקו החזקות