מדריכי כרטיסי אשראי    

אשמורת 360 – כרטיס אשראי ומועדון ההטבות של הסתדרות המורים

אם מורים מתחילים סובלים משחיקה וממשכורת נמוכה ביחס לממוצע במגזר הפרטי, לפחות יש להם מועדון הטבות עם הנחות משמעותיות. מועדון הסתדרות המורים נקרא אשמורת 360 ובעבר נקרא אשמורת.

המועדון הוא יוזמת ישראכרט והסתדרות המורים.  הוא מיועד למורים החברים בהסתדרות וכן לגמלאיה. אשמורת 360 הוא כרטיס אשראי לכל דבר. יתרון מהותי של הכרטיס  הוא שהוא פטור מעמלה. עם זאת, הכרטיס מחויב אחת לחודש על חיובים שנעשו בחו"ל.

הכרטיס מקנה הנחה קבועה ואוטומטית ב-12 אלף בתי עסק, בהם מסעדות, חנויות צעצועים, לימודים, פנאי ועוד ומבצעים משתנים ברשתות המובילות. כמו כן באתר אשמורת 360 ימצאו חברי ההסתדרות 5% הנחה על מגוון מוצרים. בנוסף המועדון מציע מבצעים לרכישת דירות ורכב.

הכרטיס החדש נכנס לתוקפו לאחר הפעלתו באתר האינטרנט 360itu.org.il עם ההפעלה יעברו אליו באופן אוטומטי כל המוצרים והפעילויות שהיו בכרטיס הישן. אפשר להשתמש בכרטיס החל משעתיים מרגע הפעלתו. יתרות הכספים העומדות לרשות המורים יועברו לכרטיס החדש עד   3ימי עסקים ממועד הפעלת הכרטיס החדש, בהנחה שלא בוצעו פעולות. בכרטיס הישן בשלושת הימים האחרונים טרם הפעלת הכרטיס החדש.
אם בוצעו פעולות, יתרות הכספים יועברו עד   7ימי עסקים. בזמן זה לא יהיה אפשר לטעון כסף לכרטיס (הישן והחדש) ולא לקנות באמצעותו ברשתות השונות.

נציין כי הכרטיס הוא כרטיס נטען עם סכום המוגבל לפי הטענה. ניתן לטעון את הכרטיס שוב ושוב בתנאי שהיתרה לא חורגת מ-1000 שקל. אפשר להשתמש בכרטיס שוב ושוב עד לניצול הסכום במלואו (אי אפשר לחרוג מהסכום הטעון בכרטיס.)

איך מצטרפים

מדפיסים את טופס ההצטרפות המופיע באתר ההסתדרות או המועדון  ושולחים אותו במייל ל- [email protected] או בפקס ל- 03-6949807

פרטים נוספים בדבר הנפקת והטענת הכרטיס ניתן לקבל בטלפון: 2344* שלוחה 2. ההצטרפות פתוחה ללקוחות כל הבנקים, לבני/ות הזוג ולילדיהם מעל גיל 18.

בנק הפועלים משיק את ;פועלים גולד – מועדון הטבות ללקוחות ותיקים

בנק הפועלים משיק את ;פועלים Business – מועדון הטבות לעסקים קטנים

החיים הטובים של העובדים: ההטבות השוות שתוכלו לקבל במקומות העבודה; מהן החברות שהכי משתלם לעבוד בהן?