חדשות    

בזק בינלאומי מורידה מחירים לחבילת האינטרנט

בזק בינלאומי תספק את חבילת הבנדל ההפוך ב-10 שקלים לחודש, ולאחר שלושה חודשים תעלה ל-20

בבדיקה האחרונה שערכנו בזק בינלאומי הייתה מספקיות האינטרנט היקרות ביותר, ועכשיו היא משנה גישה. החברה יוצאת במבצע ומורידה את מחיר הבנדל ההפוך שלה ל-10 שקלים לחודש לתקופה של 3 חודשים, ולאחר מכן המחיר יעלה ל-20 שקל לחודש.

הבנדל ההפוך של בזק הוא שירות שמתיר לחברה למכור שירותי אינטרנט עם ספקיות אינטרנט חיצוניות בחבילה אחת, כלומר תשתית וקישוריות לאינטרנט. הבנדל של בזק הוא אחד הכלים שניתנו לחברה כדי להתמודד עם מדיניות השוק הסיטונאי שכפה עליה משרד התקשורת. החבילה המשולבת מתחרה בהצעות של  פרטנר וסלקום, בעיקר, שמוכרות חבילות משולשות של אינטרנט, טלוויזיה וטלפוניה בחשבונית אחת.כיוון שלבזק אסור למכור את השירותים השונים בעצמה בגלל ההפרדה המבנית שחלה על החברה, משרד התקשורת הרשה לה למכור חבילה עם ספקיות חיצוניות תחת תנאים שונים.

אלא שמתחרותיה של בזק בינלאומי מוכרות במסגרת הבנדל ההפוך ב-10 שקלים לשנה, בדומה לספקיות קטנות אחרות.

הסיבה למחירים הגבוהים של בזק בינלאומי לאורך כל השנים היא שהיא ניסתה למתג את עצמנ כחברת פרימיום, שמוכרת אינטרנט מועדף בזכות הכבל התת-ימי שבבעלותה וכו'. כעת, כשכבלים תת-ימיים לא מלהיבים אף אחד, היא משנה מדיניות וכבר לא רואה את האינטרנט שלה כמוצר פרימיום, ובכל מקרה בחודשים הקרובים צפויים שינויים בכל מבנה ההצעות של החברה.

הורדת המחירים מעלה בסימן שאלה את הצורך בספקיות האינטרנט בכלל, ולא רק של בזק בינלאומי. הרי כל המושג שנקרא "ספק אינטרנט" הוא דבר מיותר ואנכרוניסטי, וכך גם שווי הפעילות בספרי החברות סלקום ופרטנר, שרשומה במאות מיליוני שקלים – והיום ברור ששווייה שואף לאפס.

כמה עולה לגלוש באינטרנט

רישום באינטרנט ללשכת התעסוקה – איך עושים את זה

2018: רוכשים באינטרנט יותר דברים, רוכשים באינטרנט בפחות כסף