בילוי בצפון או במרכז? או אולי שניהם?
תוכן ממומן    

בילוי בצפון או במרכז? או אולי שניהם?

קרדיט: FREEPIK

הארץ שלנו אמנם קטנה, אך יש בה כל כך הרבה אפשרויות ולא תמיד אנו מכירים ויודעים על האטרקציות השונות. לרוב אנו חוזרים על עצמנו ולוקחים שוב את הילדים למה שכבר מוכר והיו בו. אנו בפורטל קרמל מביאים אליכם את האטרקציות הכי טובות שישדרגו לילדים שלכם את החוויות.

אטרקציות מופלאות בעיר תל אביב
תל אביב היא עיר ללא הפסקה ולא רק למבוגרים שבנינו. יש בעיר המון אטרקציות מופלאות לילדים ונוער. הנה כמה אטרקציות בתל אביב שממש כדאי להכיר.

  • פארק הירקון – אחד הפארקים הגדולים ביותר בארץ. הפארק מציע אדם ארוך המאפשר שייט בסירות. כמו כן, ניתן לערוך פיקניק ובאזור המנגלים גם על האש. זהו מקום נהדר לבצע בו ספורט, טיולי אופניים ונסיעה על רולר בליידס.
  • ספורט אתגרי בחוף – חוף הים של תל אביב, הטיילת הם נהדרים ויפים והם מציעים לכם ספורט אתגרי הכולל בננות, קיאקים, מצנחי רחיפה ועוד.
  • בריכת גורדון – רוצים ללכת לים מבלי ללכת לים? בריכת גורדון עם מי ים היא בדיוק מה שאתם צריכים. הבריכה מציעה לילדים מגלשות מגניבות.
  • מוזיאונים – בתל אביב יש מספר מוזיאונים נפלאים שילדים יוכלו להנות מהם. בדקו על תערוכות חדשות עבור ילדים.
  • תיאטרון – בתל אביב יש מספר גדול של תיאטראות מפורסמים. התעדכנו על הצגות הילדים המובילות והכניסו קצת תרבות משובחת למשפחה.

אטרקציות מדהימות בעיר חיפה
העיר חיפה ובכלל אזור הכרמל אלו מקומות נהדרים לטייל בהם עם הילדים. תוכלו למצוא בעיר ובסביבה שלה אטרקציות ייחודיות לילדים, הנה כמה מהן.

  •  הרכבל – העיר חיפה בנויה על ההר. האזור הנמוך שלה, קרוי עיר תחתית והאזור הגבוה ביותר הוא הכרמל. על מנת לחוות את העלייה להר עם כל הנופים של חיפה המהממת, תוכלו לעלות על הרכבל המתחיל בבת גלים ומגיע עד לכרמל. זו אטרקציה בחיפה שלא כדאי לפספס.
  • גן הבאיים – אחד המקומות היפים ביותר שיש הוא גן הבאיים. ברגע שתראו את המראה ההרמוני של הפרחים והדשא, תבינו שראיתם עכשיו את הדבר היפה ביותר. תוכלו לבקר בגן עצמו בשעות הביקור או לעלות לכרמל ולראות אותו מלמעלה.
  • גן החיות בקרית מוצקין – בקרית מוצקין הסמוכה לחיפה מחכה לכם גן חיות מרהיב. בואו לראות חיות מגניבות וגם לעשות סיבוב על סוס פוני.
  • פארק בלאגן ביגור – ביגור מחכה לכם פארק מלא באטרקציות סופר מגניבות עבור ילדים ונוער. שם יוכלו להנות מפעילויות עם מים ופעילויות אתגר מגוונות מאוד.

לסיכום, יש כל כך הרבה אטרקציות בשתי הערים המרכזיות הללו, כנסו לפורטל שלנו וחפשו אחר האטרקציות המובילות. תוכלו לתכנן לכם יום שלם של בילויים עם הילדים בקלות וללא מאמץ. ואם מדובר בחופש גדול, אז בכלל אתם מסודרים בעניין.