חדשות    

בלקרוק: מורידים את החשיפה לאג"ח האמריקאיות

Pixabay
מעודכן ל-04/2021

כלכלני בית ההשקעות: הריסטארט הכלכלי שמובילות אנגליה וארצות הברית מבוסס על ביקוש מאופק וכסף רב שזמין כעת, אך הצמיחה תהיה זמנית

כלכלני בלאקרוק מציינים כי הם נמצאים בעמדה תומכת סיכון ומורידים את החשיפה לאג"ח אמריקאיות, כשהמשמעות היא בעצם העדפה של מניות על אג"ח.

עוד הוסיפו בהודעתם: "אנו בבלקרוק ממשיכים להחזיק בעמדה חיובית לגבי חשיפה לסיכון. במקביל, אנו משנים את עמדתנו הטקטית ומורידים חשיפה לאג"ח אמריקאיות – למרות שאנו מאמינים כי יש מקום לעלייה בתשואות ולעליית הלחץ אינפלציוני. הסיבה לכך היא שאנו רואים כי ארצות הברית מובילה כעת את התחזקות הכלכלה העולמית. ככלל, ארצות הברית ובריטניה מובילות את הריסטארט הכלכלי בעולם המפותח, שמבוסס על ביקוש מאופק וכסף רב שזמין כעת. עם זאת הצמיחה תהיה זמנית לדעתנו. חשוב לזכור כי הריסטארט הכלכלי אינו התאוששות של הכלכלות, והעליות שנראה כעת במסגרת הריסטארט, יובילו לפחות עליות בהמשך.

"מבחינת מניות, ההרכב המנייתי בתיקים שלנו נותר כמעט ללא שינוי, מאחר שהשווקים עוד לא הושפעו מתוצאות הדו"חות של הרבעון הראשון של 2021, ובמקביל תשואות האג"ח ירדו. אנו ממתינים לפגישת המדיניות של הפד שתהיה במוקד השיח השבוע, כיוון שהשווקים מצפים שהבנק יאותת על צמצום ברכישות האג"ח".

לסיום, סיכמו כי "פתיחה חזקה של כלכלת ארצות הברית תשפיע גם על אירופה והשווקים המתעוררים (EM), אשר אמורים להמשיך את הגל. במקביל, התחזית שלנו לגבי הריסטארט בארה"ב ובריטניה באה לידי ביטוי בזינוק בציפיות האינפלציה, אך עם עלייה פחותה בתשואות הנומינליות. על רקע זה, אנו חוזרים ומדגישים את עמדתנו התומכת הסיכון".

לומברד אודייר: הדולר צפוי להתחזק במאי

התחרות עולה מדרגה: בלאקרוק משיקה 4 קרנות נאמנות למשקיעים ישראלים