חדשות    

בני ברק: מה מקשה על עובדי ההייטק להגיע לעבודה?

צילום: ויקיפדיה. גילה ברנד
מעודכן ל-11/2019

העירייה סגרה את הגשר שחיבר את תחנת רכבת בני ברק לרמת החייל וקריית עתידים בעקבות המצב נאלצים הנוסעים לבצע עיקוף גדול שמאריך את משך הנסיעה ומסכן את חייהם של רוכבי האופניים העירייה: "הגשר יישאר סגור עוד תקופה בגלל עבודות"

מדוע סגרה עיריית בני ברק את הגשר שקיצר את הנסיעה לרמת החייל בתל אביב? רק לפני כשנה וחצי פתחה חברת נתיבי איילון את הגשר שממנו ניתן היה להגיע במהירות מתחנת הרכבת בני ברק לאזורי התעסוקה של רמת החייל וקריית עתידים, אלא שלפני כחמישה חודשים הוא נסגר באופן פתאומי על ידי עיריית בני ברק ונחסם בסורגי ברזל – ללא תיאום עם עיריית תל אביב, חברת גני יהושע, רשות נחל הירקון ומשרד התחבורה שמימן את הקמתו.

כתוצאה מכך, הנוסעים שיורדים בתחנת הרכבת נאלצים לעשות עיקוף של למעלה מקילומטר, ורוכבי האופניים שרוכבים לצידם בתנועה הסואנת נתונים בסכנת חיים.

סגנית ראש עיריית תל אביב, מיטל להבי, כתבה למנכ"ל עיריית בני ברק שמואל ליטוב כי סגירת הגשר "מאריכה את זמן ההגעה באופן משמעותי ואף מעבירה אנשים חזרה להתנייד ברכב פרטי תוך שהאזור מתפוקק".

נציגי עיריית בני ברק טענו שהגשר נסגר עקב אירוע של כמעט תאונה של רוכב אופניים ובגלל מעבר משאיות עם כלי עבודה החוצות את השבילים היוצאים מהגשר, כחלק מהעבודות להקמת פארק וקאנטרי. מנגד טוענים בעיריית תל אביב כי ניתן להקים פרוזדור בטוח לאורך השביל.

תגובת עיריית בני ברק: "העבודות להקמת הפארק והקאנטרי יימשכו עוד תקופת זמן והגשר יישאר סגור כי מדובר בסכנת נפשות מאחר שכלים כבדים עובדים במקום. אנו עושים כל מאמץ לסיים מהר ככל הניתן".

הרכבת הקלה בגוש דן – איך היא תשפיע על מחירי הדירות?

בני ברק – תוכנית הרחבה גדולה לתוספת 1,900 דירות