חדשות    

בנק דיסקונט יציע לסטודנטים הטבות "מותאמות קורונה"

לקראת שנת הלימודים האקדמאית, מציע בנק דיסקונט חבילת פתרונות והטבות "מותאמות קורונה" לסטודנטים בהתאם לתקופה. החבילה החדשה נותנת מענה לסטודנטים המתקשים להתמודד עם ההוצאות הגבוהות בתקופת הלימודים, לאור הפגיעה בהכנסתם כתוצאה ממשבר הקורונה.

במסגרת זו, הבנק מציע הלוואת "תואר בראש שקט", לתשלום שכר לימוד ולכל מטרה, הניתנת מיידית ומשולמת בסוף התואר, כאשר בתקופת הדחייה משלמים רק את הריבית. ההלוואה בסכום של עד 30 אלף ש"ח, לכל שנת לימודים, תינתן בתחילת כל שנה עד למקסימום 3 שנים ועד לסכום של 90 אלף ש"ח. הסטודנט יחזיר את ההלוואה בסיום התואר בפריסה של עד 8 שנים. כמו כן תינתן אפשרות לדחיית תשלומי הקרן לתקופה של עד 3 שנים.

הטבות נוספות יינתנו לסטודנטים הלומדים לתואר ראשון, בין ההטבות מסלול פטור מעמלות עו"ש עיקריות, מסגרת אשראי של עד 1,000 ₪ ללא ריבית, מסלולי מימון נוחים ופטור מדמי כרטיס אשראי "מפתח דיסקונט" בכפוף לשימוש חודשי של 500 ₪ לפחות. מסלולי המימון יכללו הלוואות נוחות כגון, הלוואת "חצי-חצי" – למעבירי משכורת של עד 2,000 ₪, הלוואה לשנתיים, עד 24 אלף ש"ח בריבית של 3%. במחצית השנייה של תקופת ההלוואה יקבל הסטודנט, פטור מתשלום ריבית. הלוואה לפיצול שכ"ל עד 10 תשלומים – הלוואה כנגד הצגת שובר תשלום, התשלום הראשון משולם ע"י הסטודנט במזומן, במועד לקיחת ההלוואה, והשאר עד 9 תשלומים חודשיים ללא ריבית והצמדה. ההטבות יחולו גם עבור סטודנטים בתארים מתקדמים ודוקטורנטים למשך שנתיים נוספות.

כדי להקל על הסטודנטים ולאפשר להם להתנהל מרחוק, מצטרפים חדשים יוכלו לפתוח חשבון חדש באפליקציה של דיסקונט. בדרך זו, הסטודנטים יוכלו לבחור ולהצטרף ל"טאצ'ר", החשבון הדיגיטלי של דיסקונט, המאפשר לבצע את הפעולות הבנקאיות בדיגיטל בשעות פעילות מורחבות ובימי שישי. כמו כן, ניתן יהיה להתכתב עם בנקאי במייל ובאפליקציה