בנק ירושלים משיק שני פיקדונות חדשים לקראת הפסח
פיקדונות    

בנק ירושלים משיק שני פיקדונות חדשים לקראת הפסח

בנק ירושלים השיק היום מספר פיקדונות חדשים. הפיקדון הראשון – פיקדון דולרי בריבית עולה. מדובר בפיקדון לתקופה של 18 חודשים למפקידים בסכום של 5,000 דולר ומעלה. במסגרת המבצע הזה ריבית הפיקדון עולה כל  חצי שנה עד שהיא מגיעה לריבית מקסימאלית של 2.6%. במידה והחוסך מחליט למשוך את כספו  בתחנת יציאה הוא יזכה לקבל את מלוא  הריבית הצבורה.
המבצע, כך מסבירים בבנק, "מאפשר ללקוחות ליהנות מריבית אטרקטיבית מאוד ביחס לסביבת הריבית הקיימת בשווקים, עם גמישות של תחנות יציאה.המבצע תקף ללקוחות כלל הבנקים ומיועד לתושבי ישראל ולתושבי חוץ".

פיקדון נוסף שהושק היום הוא פיקדון בריבית מובטחת. פיקדון זה הוא לתקופה של שנה למפקידים 50 אלף ש"ח ומעלה. במסגרת המבצע המפקידים  יקבלו בתום שנה את הריבית הגבוהה מבין שני מסלולי ההפקדה הבאים: מסלול ראשון – ריבית משתנה בשיעור של פריים מינוס  1.4% (כיום 3.1%), המסלול השני – ריבית שנתית קבועה בשיעור של 3.3%.
המפקידים 250 אלף ש"ח בפיקדון זה יקבלו בתום שנה ריבית משתנה בשיעור של פריים מינוס  1.3% (כיום 3.2%) או ריבית קבועה בשיעור של 3.4%, לפי הגבוהה מביניהן.
"ההערכות", מוסרים בבנק, "הן שבנק ישראל ימשיך להעלות את הריבית ולכן המפקידים בפיקדון זה מבטיחים לעצמם ריבית גבוהה ושומרים לעצמם את הזכות ליהנות מריבית גבוהה יותר ככל שריבית הפריים תעלה בתקופת הפיקדון".

מדריכים וכלים פיננסים:
מדריך פיקדון – כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
מק"מ (מלווה קצר מועד) – כל מה שצריך לדעת והאם הוא מהווה אלטרנטיבה לפיקדוןנות שקליים?
פיקדונות הבנקים – עדכון של פיקדונות הבנקים