חדשות    

בסט יזום: 100 דירות בשכונת אור ים נמכרו בתוך 5 ימים בלבד

פרויקט בשכונת אור ים של בסט יזום – הדמיה: 3d vision

מעודכן ל-06/2021

הדירות בפרויקט "BST בשכונת אור ים" נמכרו במסגרת מחיר למשתכן; בקרוב יחל שיווק הדירות לשוק החופשי

חב' בסט ייזום מקבוצת בסט מדווחת על מכירת 100 דירות בפרויקט "BST בשכונת אור ים" באור עקיבא לזכאי תוכנית מחיר למשתכן – בתוך 5 ימים בלבד. בקרוב תחל החברה לשווק את הדירות לשוק החופשי. לפרויקט ניתן היתר בנייה והעבודות בשטח החלו .הסיום המשוער של הפרויקט – קיץ 2023.

פרויקט "BST אור ים" הנו פרויקט מגורים ייחודי מסוגו המשלב 8 בניינים מדורגים, 4 בניינים בני 6 קומות ו-4 בנינים בני 10 קומות. הפרויקט יתפרס על פני שטח כולל של כ-18 דונם (4 מגרשים) בליבה של השכונה החדשה ויכלול 232 יחידות דיור, מתוכן 140 יח"ד ישווקו לזכאי תוכנית מחיר למשתכן ו-92 יח"ד מיועדות לשוק החופשי. הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים המוביל MY Architects, האדריכלים יואש ינקוביץ ומרק טופליסקי, אשר הקפידו על השתלבות התכנון עם הבנייה והפיתוח האזורי הקיים בקיסריה. כמו כן על יצירת מתחם מרווח שיקנה לדייריו מחד דירות מרווחות עם מרפסות רחבות ידיים ופרטיות מירבית, ומאידך קרבה לשטחי מסחר ומוסדות חינוך, והכל מתוך כוונה להביא בשורת עיצוב ייחודית לשכונה החדשה.

דני מור, מנכ"ל חברת בסט יזום, מסר: "הפרויקט זכה לביקושים גבוהים מצד זכאי מחיר למשתכן מיד עם יציאתו לשיווק – מכרנו 72% מהדירות לזכאים בתוך ימים ספורים ואנו צופים כי גם יתר הדירות ישווקו בקצב מהיר מאוד. אנחנו פותחים כאמור  בקרוב את שיווק הדירות לשוק החופשי ומעריכים כי הן 'ייחטפו' מהר מאוד הודות ליתרונות הרבים של השכונה – מיקום אידאלי, תכנון מודרני ומוקפד, שפע שטחים פתוחים וירוקים לצד יתרונות אורבניים – ולכן אנו סבורים כי היא תהווה מוקד משיכה גדול בקרב משפחות צעירות ומשפרי דיור מכל הסביבה".

שכונת אור ים תוכננה על ידי הקרן לפיתוח קיסריה כסביבת מגורים מודרנית, איכותית ומגוונת. היא ממוקמת במיקום אידאלי בין תל אביב לחיפה בקרבת חוף הים של קיסריה, בסמוך לפארק התעסוקה בקיסריה ובקרבה לתחנת רכבת. מדובר בשכונה עם תכנון מודרני מוקפד וחדשני שמושכת אליה אוכלוסייה איכותית, 60% משטחיה מיועדים לצרכי ציבור, דרכים ושטחים ירוקים.

קרן קיסריה מקימה את שכונת אור ים; חלק מהדירות יהיו במסגרת מחיר למשתכן; כל מה שצריך לדעת על השכונה!