חדשות    

בפחות מ-10 דקות: כוכב רשת סיני מכר בשידור חי מוצרים של אנדימד במיליון דולר

לי ג'יאקי

מעודכן ל-07/2021

מפיץ המוצר של החברה בסין ובהונג קונג התקשר בהסכם עם לי ג'יאקי,  משפיען רשת מקומי ומוכר, למכירת המוצר של החברה, NEWA – מכשור רפואי-אסתטי בטכנולוגיה מבוססת גלי רדיו, המיועד לטיפול בקמטים ולהצערת העור

חברת אנדימד  הנסחרת בתל אביב ועוסקת באמצעות חברת הבת אנדימד מדיקל, בפיתוח, ייצור ומכירה של מכשור רפואי-אסתטי, דיווחה על שידור אונליין שיווקי מוצלח בסין, שבמסגרתו נמכר המוצר הביתי של החברה, NEWA, בהיקף של כ-1 מיליון דולר.

מפיץ המוצר הביתי של NEWA בסין ובהונג קונג, אשר הינו חברה בשליטת OHMK Medical Technology, הודיע כי התקשר בהסכם לשיתוף פעולה עם משפיען רשת מקומי בסין, לי ג'יאקי (Li Jiaqi), למכירת המוצר. בעקבות ההתקשרות נמכרו באמצעות החנות המקוונת של TMALL (פלטפורמת האונליין של Alibaba) בתוך דקות ספורות של שידור אונליין, מוצרים ביתיים של החברה בסך של כמיליון דולר ארה"ב, כמו כן, המוצר הביתי של NEWA דורג במקום הראשון במכירות בקטגוריה הרלוונטית ביום המכירות הנ"ל.

מפיץ המוצר הביתי בסין הודיע לחברה כי בכוונתו, ככל שהדבר יתאפשר, לפעול להמשך שיתוף פעולה עם המשפיען בסין.

חברת אנדימד עוסקת, באמצעות חברת הבת אנדימד מדיקל, בפיתוח, ייצור ומכירה של מכשור רפואי-אסתטי הפועל על בסיס טכנולוגיה מבוססת אנרגיית גלי רדיו (RF) אותה פיתחה. המכשור האמור מיועד להצערת עור הפנים והגוף ולמיצוקו, להצרת היקפים, לטיפול בהצטלקויות העור לאחר אקנה ולטיפול בצלוליט, והכול באופן לא פולשני או זעיר פולשני.

לקבוצה קו מוצרים אחד המשווק לשוק הרפואי מקצועי – כלומר לרופאים, לקליניקות רפואיות לאסתטיקה ולמטפלים אסתטיים, העושים שימוש במוצרי החברה לטיפול בלקוחותיהם, וקו מוצרים שני מיועד לשוק הצרכנים הביתי. הקבוצה הצליחה למזער ולהתאים את הטכנולוגיה הייחודית שלה, וליישמה במכשיר ביתי אשר ייעודו העיקרי הינו ייצור קולגן, ובעקבות כך הפחתת קמטים והצערת עור הפנים.

החבילה תגיע בזמן? עלי אקספרס שכרה 700 טיסות להובלה מהירה של הזמנות לרחבי העולם