ברק בית השקעות משיקים קרן נאמנות העוקבת אחר התפלגות ענף קרנות הנאמנות ותעודות הסל בישראל
חדשות קרנות נאמנות    

ברק בית השקעות משיקים קרן נאמנות העוקבת אחר התפלגות ענף קרנות הנאמנות ותעודות הסל בישראל

ברק בית השקעות משיקים קרן נאמנות “ברק (1D) תיק אפיקי השקעה 10/90” העוקבת אחר התפלגות ענף קרנות הנאמנות ותעודות הסל בישראל

ברק בית השקעות משיקים קרן נאמנות במדיניות השקעה ייחודית לבית ההשקעות החדש בראשותו של שי ברק: “ברק (1D) תיק אפיקי השקעה 10/90”, המבוססת על מודל "אפיקי השקעה" שפותח בבית ההשקעות. הקרן עוקבת אחר התפלגות ענף קרנות הנאמנות ותעודות הסל בישראל.

ברק בית השקעות (אינווסט), בראשותו של שי ברק, משיקה קרן נאמנות במדיניות השקעה ייחודית, המבוססת על מודל ייחודי שפותח בחברה, ועוקב אחר התפלגות הנכסים בענף קרנות הנאמנות ותעודות הסל בישראל. הקרן תנוהל על בסיס מודל "אפיקי השקעה" שפותח ע"י שי ברק.

מודל "אפיקי השקעה" – מודל ייחודי אשר פותח ע"י ברק בית השקעות, המספק תמהיל השקעה באפיקי אג"ח ומניות שונים, בהתבסס על הסיווגים העיקרים שלפיהן מסווגות קרנות נאמנות ותעודות סל. נתוני מודל אפיקי השקעה מתבססים על נתונים אשר מתפרסמים ע"י הבורסה לני"ע בנוגע לקרנות נאמנות ועל פי דיווחי חברות תעודות סל במגנ"א.

מודלים קרנות נאמנות נזכרה להפחית את הערך של אמפל; הפסד משמעותי למחזיקים

המודל מציג מדי חודש את החשיפה לאפיקי ההשקעה השונים בארץ ובחו"ל על פי התפלגות אפיקי השקעה בתחום קרנות הנאמנות ובתחום תעודות הסל. תמהיל השקעה זה  משמש את מנהל ההשקעות החיצוני ככלי עזר לצורך בניית תמהיל השקעה.

תיק ההשקעות של הקרן יתוקנן בהתאם לתמהיל ההשקעות אשר יופק על ידי המודל, וזאת בכפוף לכך ששיעור החשיפה למניות בקרן לא יעלה על 10% מהשווי הנקי של נכסי הקרן.ושיעור החשיפה של הקרן לאג"ח לא יפחת מ-75% מהשווי הנקי של נכסי הקרן. קרן חדשה תאריך סיום התאמת הנכסים למדיניות ההשקעות החדשה 11.7.2015.

פסגות מעלים דמי ניהול בקרנות נאמנות. למה? כי אפשר!

בית ההשקעות הוקם בשנת 2015 ע"י שי ברק, מוותיקי שוק ההון בישראל. ברק שימש בעברו כמנהל חטיבת ההשקעות בחברת הביטוח הפניקס, מנכ"ל אילנות דיסקונט, מנכ"ל גאון בית השקעות ויו"ר איגוד קרנות הנאמנות וכמו כן בתפקידים נוספים.  בית ההשקעות מתמחה בניהול השקעות בקרנות נאמנות ובניהול תיקי השקעות ללקוחות פרטיים ולחברות.