חדשות    

בשורה לעסקים באשדוד: גמא ניהול וסליקה פתחה סניף בעיר

אלי נכט סגן ראש עיריית אשדוד (מימין) ומשה בן יעקב, מנהל סניף אשדוד – צילום: לב סלוצקי

מעודכן ל-07/2021

החברה הפועלת למעלה מעשרים שנה בתחום המימון והתשלומים לעסקים, הונפקה לאחרונה והפכה לחברה ציבורית בשליטת קבוצת הפניקס, אשר מניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך המנכ"ל אריאל גנוט: באמצעות הסניף החדש נוכל להעניק אשראי זול, גמיש ונגיש לבעלי העסקים באזור"

גמא ניהול וסליקה מקבוצת הפניקס, חברת מימון חוץ בנקאי וותיקה ומובילה במתן אשראי למגזר העסקי, פתחה סניף נוסף באשדוד. הסניף ינוהל על ידי משה בן יעקב ויעניק מגוון שירותי אשראי לעסקים, כגון ניכיון שיקים מסחריים, מימון יבוא, מימון ציוד, פקטורינג, מימון כנגד נכסים ונדל"ן קבלת אשראי והלוואות, ושירותי סליקה לכרטיסי אשראי. בטקס הפתיחה נכח גם סגן ראש העיר, אלי נכט אשר שם לו למטרה להגדיל את היצע התחרות בתחום האשראי לאלפי העסקים בעיר.

גמא ניהול וסליקה, מקבוצת הפניקס, פועלת למעלה מעשרים שנה בתחום המימון והתשלומים לעסקים, ומציגה רווחיות עקבית, צמיחה וכניסה מתמדת לתחומי אשראי נוספים. לאחרונה גמא הונפקה והפכה לחברה ציבורית בשליטת קבוצת הפניקס, אשר מניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בת"א. החברה מעניקה פתרונות אשראי מקיפים וסינרגטיים לשוק העסקי בתחום סליקה ומימון כרטיסי אשראי, ניכיון שיקים, מימון כנגד נכסים, פקטורינג והלוואות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. כמו כן, גמא חוללה מהפך בתחום ניכיון כרטיסי האשראי ואוחזת בנתח משמעותי מהשוק, ובשנים האחרונות ביחד עם כאל, כמאגד סליקה המשמעותי בשוק. גמא היא שחקן מוביל כיום בשוק האשראי החוץ בנקאי, עם היקף עסקאות שעמד בשנת 2020 על כ-28 מיליארד ₪; יתרת עסקאות המימון שהחברה מנהלת עמדה על 4.5 מיליארד ₪ בסוף שנת 2020.

אריאל גנוט, מנכ"ל גמא, אמר במעמד החגיגי:  "אנחנו מביאים בשורה לעסקים באשדוד. באמצעות הסניף החדש, נוכל להעניק אשראי זול, גמיש ונגיש לבעלי העסקים באזור. גמא היא חברה מחוללת תחרות – הצלחנו לחסוך מיליארדים לעסקים במשק בתחום סליקת האשראי ובתחום הניכיון, ואנחנו רוצים לעשות את זה גם לעסקים המקומיים בעיר – בתחומים נוספים כגון ניכיון שיקים מסחריים ומימון כנגד נדל"ן".

מנהל הסניף החדש, משה בן יעקב, הוסיף: "אנחנו באים לאשדוד עם עוצמה גדולה של גמא ועם הגב של קבוצת הפניקס, יש לנו את כל הכלים להצליח ונעשה את זה".

חוזרים לנופש ולטיולים: פדיון בתי המלון עלה ב-62%; עלייה של 22% ברכישת ציוד טיולים