חדשות    

גולף: הרווח הנקי ב-2014 ירד והסתכם בכ-35.7 מיליון ש"ח

הכנסות הקבוצה בשנת 2014 הסתכמו בכ-718.3 מיליון ש"ח, גידול של כ-4.5% לעומת שנת 2013

גולף מציגה הבוקר את תוצאות שנת 2014 והרבעון הרביעי של השנה. גולף מדווחת כי מכירות הקבוצה בשנת 2014 הסתכמו בכ-718.3 מיליון ש"ח, גידול של כ-4.5% לעומת שנת 2013.

מכירות הקבוצה ברבעון הרביעי גדלו בכ-5.8% והסתכמו בכ-197.5 מיליון ש"ח, לעומת כ-186.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל בשנת 2013. הרווח הגולמי ברבעון צמח בכ-6.4% והסתכם בכ-116.6 מיליון ש"ח, לעומת כ-109.5 מיליון ש"ח ברבעון הרביעי בשנת 2013.

הרווח התפעולי בשנת 2014 הסתכם בכ-43.7 מיליון ש"ח (המהווה כ- 6.1% מסך ההכנסות  לעומת כ- 64.1 מיליון ש"ח (המהווה כ- 9.3% מסך ההכנסות) בשנת 2013. הירידה ברווח התפעולי נבעה בעיקר מהעלייה בהוצאות המכירה, השיווק וההנהלה. הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-10.8 מיליון ש"ח (המהווה כ-5.5% מסך ההכנסות) לעומת כ-19.4 מיליון ש"ח (המהווה כ-10.4% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי בשנת 2014 הסתכם בכ-35.7 מיליון ש"ח (המהווה כ-5% מסך ההכנסות), לעומת כ-50.2 מיליון ש"ח (המהווה כ- 7.3% מסך ההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-9.6 מיליון ש"ח (המהווה כ-4.9% מסך ההכנסות), לעומת כ- 15.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד (המהווה כ-8.2% מסך ההכנסות).

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בשנת 2014 בכ- 16.4 מיליון ש"ח.

אלי מזרוח, מנכ"ל קבוצת גולף, אומר הבוקר: "אנו מסכמים את שנת 2014, שהייתה שנת מפנה בקבוצת גולף. בשנת 2014 פעלנו רבות על מנת להמשיך ולקדם את החברה במטרה לבסס אותה כחברת האופנה והלייפסטייל המובילה בישראל. אנו בעיצומו של תהליך שינוי בכל רבדי הקבוצה. מטרתנו היא לבנות קבוצה דינמית, מתפתחת, קשובה לשוק וללקוחותינו, משתנה וצומחת עם המגמות המובילות בעולם".

מזרוח מוסיף כי "על אף השפעת 'צוק איתן' בקיץ, הצלחנו לבלום את מגמת השחיקה במעמדה התחרותי של הקבוצה ולראשונה מזה 4 שנים אנו מציגים יציבות בפדיון בחנויות זהות((SSS ברמת הקבוצה, אנו פועלים לשיפור פרמטרים אלו בשנת 2015 ולאחריה. רכישת מנועי צמיחה חזקים מהווה נדבך משלים למהלכים אלו. בנוסף, הקמנו ערוצי שיווק אפקטיביים וחדשנים ללקוחותינו הוותיקים וסגמנטים חדשים כמו לדוגמא מתן ערך מוסף לחברי מועדון הלקוחות שלנו, הקמת קהילת בלוגרים בעלי מאפיינים דומים לקהל היעד שלנו, מתן דגש על השיח ברשתות החברתיות ואנו רואים את ראשית הצלחתן של הפעילויות השונות".

בנוסף ציין מזרוח כי במסגרת התוכנית האסטרטגית הושלמו 2 רכישות ממוקדות, מכוונות מטרה וסינרגטיות לגולף(כיתן וקבוצת טופשופ), והקבוצה בשלבים מתקדמים גם להשלמת רכישת עדיקה שתאיץ את חדירתה של גולף למסחר המקוון והצומח במהירות .