גיל קורן מונה לסמנכ"ל השיווק בבית ההשקעות "יצירות"
חדשות    

גיל קורן מונה לסמנכ"ל השיווק בבית ההשקעות "יצירות"

במסגרת תפקידו יקים את מערך השיווק והמכירות של בית ההשקעות מול ערוץ ההפצה הבנקאי

בית ההשקעות "יצירות" מודיע הבוקר כי גיל קורן (35) מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק. במסגרת תפקידו יקים את מערך השיווק והמכירות של בית ההשקעות מול ערוץ ההפצה הבנקאי.

קורן כיהן בשש השנים האחרונות כמנהל מחלקת השיווק בחטיבת הלקוחות של בית ההשקעות "פסגות".  לפני כן מילא שורה של תפקידים בתחום ההשקעות והשיווק בבתי ההשקעות כגון "פאי בית השקעות" ואחרים.

לקורן, בעל רישיון לניהול תיקי השקעות ושיווק פיננסי, תואר MBA  עם התמחות במימון מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון בניהול מערכות מידע וסטטיסטיקה מאוניברסיטת חיפה.

בית ההשקעות "יצירות", בניהולו של דני שפירא, והכלכלנית הראשית איילת ניר פועל על פי תפישת השקעה חדשנית וייחודית של "סלי שוק". על פי תפישה זו, שפותחה  ע"י מחלקת המחקר של בית ההשקעות בראשות ד"ר עידו קאליר,  בית ההשקעות סורק את ההשקעות, באפיקים והמסלולים המרכזיים של הגופים המובילים בשוק ההון ובכלל זה הגמל, הפנסיה וקרנות ההשתלמות, מקטלג אותם על פי מדיניות ההשקעות ובונה את "סל השוק" המשקף את תיק השוק הכללי. ההנחה הרווחת, שהוכחה כבר במספר מחקרים פורצי דרך, היא שלאורך זמן קשה לאתר גוף אשר יודע לייצר יתרון יחסי מובהק על פני חכמת השוק כולו.