דיסני בצעד שנועד לערער את השליטה של נטפליקס בשוק הסטרימינג דיווחה על שירות ב-7 דולרים בחודש, שני דולרים פחות מנפליקס
דיסני חשפה את המחירים של שירות הסטרימינג שלה. בצעד שנועד לשבור את השוק ולערער על השליטה של נטפליקס בשוק,ומניית דיסני זינקה ב-12% לשיא כל הזמנים.
בנוסף לסרטים ולסדרות של דיסני, השירות יכלול תכנים מעולם הקומיקס של מארוול, ומותגים פופולריים נוספים כמו מלחמת הכוכבים, אולפן האנימציה פיקסר, ערוץ הנשיונל ג'יאוגרפיק ומשפחת סימפסון השיככת לפוקס.
החברה הציבה יעד של השגת 60-90 מיליון מנויים, ורווחיות ב-2024. במקביל, עוד החברה מתכננת להשקיע מעט יותר ממיליארד דולר במימון תכנים מקוריים בשנה הבאה ועוד 2 מיליארד דולר עד 2024.
כדי לקדם את השירות החדש היא חתמה על חוזים עם רוקו וסוני להפצת דיסני פלוס במכשירי סטרימינג וקונסולות משחקים. התכנון הוא גם להפוך את השירות לזמין בטלוויזיות חכמות, טאבלטים ומכשירים נוספים.
כדי להרחיב את היצע התכנים, בדיסני רכשו לאחרונה זכויות על סרטים וסדרות מפוקס המאה ה-21 של רופרט מרדוק, בהם הסרט אווטאר. בנוסף, בדיסני מתכננים להציע תכנים מקוריים.
"אנחנו מציגים אסטרטגיה אגרסיבית", אמר מנכ"ל דיסני בוב איגר. "אנחנו חייבים לקחת את זה ברצינות ובמחויבות מלאה". הוא ציין כי אין בכוונתו להאריך את החוזה שלו המסתיים ב-2021.
מלבד נטפליקס פועלות בשוק אמזון והולו ואן.בי.סי, גם וורנר מדיה ואפל מתכננות להשיק שירותי סטרימינג.
אפל סטרימינג עקף את ספוטיפיי במספר המנויים בארצות הברית
הסטרימינג מהווה כבר מחצית מהכנסות תעשיית המוסיקה
השירותים החדשים של אפל: סטרימינג וכרטיס אשראי