חדשות    

דירוג פורבס: אלה הן המעסיקות הטובות בעולם

מעודכן ל-10/2021

 

כמדי שנה פרסם המגזין את רשימת חברות שהכי כדאי לעבוד בהן, על פי סקר חובק עולם הכולל 150 אלף משתתפים ■ מחפשים את מקום העבודה הבא? כדאי לכם להציץ קודם בתוצאות

חברת סמסונג היא החברה שהכי כדאי לעבוד בה – כך הגדיר מגזין העסקים פורבס שמפרסם את רשימת 750 המעסיקות הטובות ביותר בעולם. הרשימה המתפרסמת אחת לשנה, בשיתוף חברת הסקרים Statista, מבוססת על סקר שנערך בקרב 150 אלף עובדים ב-58 מדינות.

במקום הראשון הכללי נבחרה ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג. IBM שטיפסה כלפי מעלה מהסקר שנערך אשתקד – דורגה במקום השני, למקום השלישי והרביעי הגיעו מיקרוסופט ואמזון (בהתאמה) ובמקום החמישי – אפל.

משתתפי הסקר, שנערכו באופן אנונימי, התבקשו לדרג את נכונותם להמליץ על מעסיקיהם בפני בני משפחה וחברים. כמו כן, העובדים התבקשו להעריך חברות אחרות בתעשיות הרלוונטיות לתחום עיסוקם באופן חיובי או שלילי.

מי ששמרה על מקומה בצמרת היא סמסונג כשגם אשתקד הובילה את הרשימה. IBM עלתה השנה מקום אחד בדירוג ועקפה את אמזון שהייתה במקום השני והשנה דורגה במקום הרביעי.

 

"IBM רואה בעובדים שלה את הנכס החשוב ביותר לארגון" אמר דניאל מלכה מנכ"ל IBM ישראל. "חדשנות פורצת גבולות בשילוב סביבת עבודה מקצועית, תרבות ארגונית מובילה וסולידריות מייצרים את מקום העבודה הטוב ביותר לעבוד בו. העצמת עובדות ועובדים הן בבסיס ערכי החברה ותרבותה".

אלה הן 20 החברות המובילות ברשימת המעסיקות הטובות בעולם, על פי פורבס:

  1. סמסונג (קוריאה)
  2. IBM (ארה"ב)
  3. מיקרוסופט (ארה"ב)
  4. אמזון (ארה"ב)
  5. אפל (ארה"ב)
  6. אלפא בית (גוגל) (ארה"ב)
  7. Dell (ארה"ב)
  8. Huawei (סין)
  9. אדובי (ארה"ב)
  10. BMW (גרמניה)
  11. Costco Wholesale (ארה"ב)
  12. קוקה קולה (ארה"ב)
  13. Cisco (ארה"ב)
  14. אדידס (גרמניה)
  15. סימנס (גרמניה)
  16. סאות' ווסט איירליינס (ארה"ב)
  17. איירבוס (הולנד)
  18. Oetker (גרמניה)
  19. Dassault Systems (צרפת)
  20. דלתא איירליינס (ארה"ב)

לרשימה המלאה הכוללת את 750 החברות המדורגות – לחצו כאן

הספינה האוטונומית של IBM החלה בחציית האוקיינוס האטלנטי

IBM רוכשת את רד האט ב-34 מיליארד דולר