חדשות    

דניה סיבוס זכתה במכרז: תסלול את נתיבי התחבורה המהירים של נתיבי איילון

מעודכן ל-09/2020

החברה הודיעה כי תבצע את הרחבת כביש 2 – ממכון וינגייט לשפיים, תמורת 218 מיליון שקל העבודות יימשכו כשלוש שנים וחצי

בסוף השבוע פורסם כי חברת דניה סיבוס היא הזוכה במכרז תכנון-ביצוע לעבודות קבלניות במסגרת פרויקט הנתיבים המהירים של נתיבי איילון. מדובר במכרז מורכב בהיקף משמעותי של מעל 218 מיליון שקל.

הפרויקט מתוכנן להתבצע בקטע א'4 שאורכו כ-5 ק"מ, בחלק הצפוני של הנתיבים המהירים בתחום כביש מס' 2 הקיים שבין הגשר מעל כביש 2 ו-20 ועד מכון וינגייט, והוא כולל הרחבת כביש 2, תוספת שני נתיבים מתחלפים במכרז הכביש, הקמת מחלף למכון וינגייט והקמת שני גשרי הולכי רגל בסמוך למכון וינגייט ובסמוך לקיבוץ יקום.

בהתאם לתנאי המכרז ולהצעת דניה סיבוס, תהיה החברה זכאית בגין עבודות אלה לתמורה בסך כולל של כ- 218 מיליון שקל (בתוספת מע"מ), אשר תשולם בהתאם להשלמת אבני הדרך של הפרויקט. העבודות צפויות להימשך כ-3.5 שנים.

פרויקט זה הוא חלק אינטגרלי מפרויקט הנתיבים המהירים לגוש דן, שבו זכתה לאחרונה חברת האם של דניה סיבוס – לפידות קפיטל – יחד עם אלקטרה, נהור (דן), ואפיקים, אשר כולל הקמת חניוני 'חנה וסע' רבי קיבולת במחלפים מבוא איילון (ראשון לציון), ושפיים, הפעלת רשת נתיבי אגרה מהירים באורך של כ-75 ק"מ לאורך תוואי כביש 20 וכביש 2, מערך היסעים (שאטלים), מערכת ספירת נוסעים ועוד, פרויקט שבו צפויה דניה סיבוס לבצע עבודות קבלניות בהיקפים ניכרים.

מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג, מסר: "אנו שמחים מאוד על הזכייה במכרז ובטוחים כי הפרויקט יבוצע על הצד הטוב ביותר – באופן בטיחותי, איכותי, בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב. זכייתה זו של דניה סיבוס עוקבת לזכייתה של הקבוצה בפרויקט הנתיבים המהירים בגוש דן של החשב הכללי ומעידה על האמון הרב שרוכשת המדינה לקבוצת דניה סיבוס ולפועלה".