חדשות    

הופכת לחד-קרן: Bringg מגייסת 100 מיליון דולר בסבב E

צוות  bring – צילום: ג'ויה

 מעודכן ל-06/2021

הסבב יביא את שווי החברה למיליארד דולר– במטרה למנף את הביקוש הגובר לפתרונות ניהול לוגיסטיקה ומשלוחי המייל האחרון

חברת ברינגג (Bringg), מפתחת פלטפורמת הענן המובילה לניהול לוגיסטיקה ומשלוחים, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס הון E בהיקף של 100 מיליון דולר. Insight Partners הובילה את הסבב והשתתפו בו 7 משקיעים קיימים: Cambridge Capital, GLP, Harlap, Next 47, Pereg Ventures, Salesforce Ventures, and Viola Growth. ההון שגויס ישמש את ברינגג להתמודד עם הביקוש הגובר בשוק העולמי ובקרב הלקוחות על ידי הרחבה מהירה של הפלטפורמה באמצעות מיזוגים ורכישות וכן הרחבת האקו-סיסטם של שותפיה האסטרטגיים והטכנולוגיים. גיוס ההון מציב את השווי של ברינגג על 1 מיליארד דולר והופך אותה לחד-קרן היחיד בתחום טכנולוגיות הענן לניהול לוגיסטיקה ומשלוחי "המייל האחרון". (Last Mile).

שוק ניהול הלוגיסטיקה והמשלוחים חווה בשנה וחצי האחרונות שינוי גורף עקב מגפת הקורונה, ולאור הגדילה המשמעותית במסחר האלקטרוני ברחבי העולם. עקב כך, נרשם ביקוש שיא לפלטפורמת ברינגג ומספר הלקוחות החדשים צמח בשיעור של 180% לעומת השנה שעברה.

ברינגג מעסיקה כיום 200 עובדים, 120 בישראל ו-80 בארה"ב, בריטניה וברזיל. לאור הגידול במצבת הלקוחות והביקוש הצומח לפתרונות חדשניים נוספים תגייס החברה במהלך השנה כ-100 עובדים נוספים בארץ וברחבי העולם, מתוכם 40 מפתחים בתחומים: אלגוריתמיקה, Backend, Frontend, מובייל, אוטומציה וכן מנהלי שיווק, מנהלי מוצר, מהנדסי תמיכה ועוד.

גיא בלוך, מנכ"ל ברינגג, מסר: "אין ספק שטכנולוגיה וחדשנות היו חיוניים על מנת שהעולם ימשיך לנוע קדימה במהלך תקופה כה מאתגרת, ואנו גאים שהתגייסנו למשימה והמשכנו לספק את שנדרש לכך. אנו גאים בהבעת אמון זו של המשקיעים ומצפים להמשיך להוביל את מהפכת "המייל האחרון" – כשאנו משפיעים מידי יום על עולם המשלוחים והלוגיסטיקה.

ג'ף הורינג, מייסד משותף ומנהל אינסייט פרטנרס (Insight Partners), אמר: "ברור לנו שברינגג בונה דבר ייחודי ואנו נרגשים לחבור אליה בעת שהיא מציגה שינויים מרחיקי לכת עבור קמעונאים ושותפים לוגיסטיים, הניסיון העשיר והמנהיגות של גיא בלוך והרשימה הגדלה של לקוחות מן השורה הראשונה נוטעים בנו ביטחון שברינגג תמשיך לסלול את דרכה כמובילת השוק בתחומה".

אלכס קאיאל, שותף בסיילספורס ונצ'רס (Salesforce Ventures), הוסיף: "אנו נרגשים להמשיך במסע המשותף עם ברינגג. קשה לומר שאני מופתע מההצלחה המתמשכת של החברה, במיוחד לאור הלהט שמפגינים גיא וצוותו בכל דבר שהם עושים. לטכנולוגיה של ברינגג הייתה השפעה עמוקה באחת התקופות הבעייתיות והמורכבות, ומחויבות החברה לחדשנות והמיקוד הנחוש שלה לספק ערך נסכו בנו השראה כמשקיעים ושותפים מהיום הראשון".

שיא בהייטק הישראלי: חברות סטארט-אפ גייסו 10 מיליארד דולר מתחילת השנה