חדשות    

הושלם בהצלחה המיזוג של איירונסורס עם Thoma Bravo Advantage

חברי הנהלת איירון סורס – צילום: אדם פרימר

מעודכן ל-06/2021

החברה הממוזגת תחל להיסחר היום – 29 ביוני 2021 – בבורסה לניירות ערך בניו יורק, תחת הסימון “IS” ■ העסקה תכלול מרכיב של 2.15 מיליארד דולר במזומן, הכולל השקעה פרטית של 1.3 מיליארד דולר, בנוסף לכספי  הנאמנות של TBA

חברת איירונסורס, שפיתחה פלטפורמה מקיפה למפתחי משחקים ואפליקציות – המאפשרת להפוך את האפליקציות שלהם לעסקים מצליחים, וחברת הספאק- Thoma Bravo Advantage, מודיעות היום על השלמת המיזוג בין החברות. איירונסורס תחל להיסחר בבורסה לניירות ערך בניו יורק ב-29 ביוני 2021, תחת הסימול “IS”. כפי שהודיעו בעבר, בעלי המניות של Thoma Bravo Advantage אישרו את העסקה באסיפה הכללית המיוחדת שהתקיימה ב-22 ביוני 2021.

העסקה תכלול מרכיב של 2.15 מיליארד דולר במזומן, הכולל  PIPE (השקעה פרטית) של 1.3 מיליארד דולר בנוסף לכספי  הנאמנות של TBA. עם השלמת העסקה, איירונסורס קיבלה לקופתה כ- 660 מיליון דולר במזומן  (אחרי תשלום הוצאות העסקה). תומר בר זאב, מנכ״ל ומייסד שותף, וצוות המייסדים של החברה ימשיכו להוביל את החברה הממוזגת. אורלנדו בראבו, נשיא מועצת המנהלים של Thoma Bravo Advantage, ומייסד ושותף מנהל בקרן תומא בראבו יצטרף למועצת המנהלים של איירונסורס לאחר המיזוג.

הנהלת איירונסורס תצלצל בפעמון של ה NYSE  בשעה 1630 שעון ישראל, ב-29 ביוני 2021.

תומר בר זאב, מנכ״ל ומייסד שותף של איירונסורס, מסר: ״היום הוא צעד חשוב עבור איירונסורס כפלטפורמה גלובלית מובילה עבור מפתחי אפליקציות ומשחקים, ואנו נרגשים להיכנס לשווקים הציבוריים ולהמשיך ולקדם את הפלטפורמה והחזון שלנ. אנחנו גאים להגיע להישג זה המהווה עדות לעוצמתה של הפלטפורמה שלנו. אני מודה לכל הצוות המוכשר של  איירונסורס על העבודה הקשה שלהם, אשר הובילה אותנו לנקודה המשמעותית הזאת, ועל התמיכה הבלתי מסויגת של המשקיעים הקיימים והחדשים שלנו”.

אורלנדו בראבו, נשיא מועצת המנהלים של Thoma Bravo Advantage, ומייסד ושותף מנהל בקרן תומא בראבו, אמר: ״איירונסורס משקפת הזדמנות השקעה מאוד אטרקטיבית, בשל השילוב הייחודי שלה – של גודל, קצב צמיחה ושולי רווח גבוהים. הפלטפורמה של החברה היא אחת הפופולריות בשוק האפליקציות, ולצוות של איירונסורס רקורד מוכח של פיתוח מוצרים חדשניים, המספק ערך מוסף משמעותי עבור בסיס לקוחותיה ההולך וגדל. אני נרגש לחבור לתומר ולצוות המוכשר של איירונסורס".

שלמה דברת, שותף מייסד של ויולה ונצ'רס וממשקיעה הראשונים של החברה, ציין: "היום אנחנו זוכים להיות שותפים להנפקה הגדולה בתולדות ישראל, של לא פחות מדקהקורן ישראלי. הייתה לנו זכות אדירה להצטרף למסע הזה עוד מימיה הראשונים של החברה. הפיכתה של איירונסורס לחברה ציבורית תביא ערך משמעותי, לא רק להמשך צמיחת החברה עצמה אלא גם לכלכלה הישראלית, בהגדלת התעסוקה ובניית שכבה חדשה של חברות טכנולוגיה ישראליות בקנה מידה גלובלי".

CVC רכשה רבע מאיירון סורס ב-450 מיליון שקל