חדשות    

הזמנה ליצרנים: הירשמו למתחם כחול-לבן Shopping IL של Google

מעודכן ל-10/2021

לאחר ש-700 יצרניות ויצרנים בעלי תו "מיוצר בישראל" כבר נרשמו, מטה "כחול לבן" במשרד הכלכלה ממשיך את שיתוף הפעולה ומעודד אחרים להצטרף לפני מועד סיום ההרשמה – 16.10.21

מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה פונה ליצרניות ויצרנים בעלי "תו מיוצר בישראל" ומעודד אותם לנצל את הזמן שנשאר להירשם למתחם כחול-לבן באתר ShopingIL של Google.

בפנייה שקיבלו היצרנים נכתב: "בימים אלו אנו  נמצאים בעיצומו של תהליך הרישום למתחם המכירות הייעודי ליצרנים כחול-לבן באתרShoppingIL  של .Google  יצרניות ויצרנים ישראלים בעלי "תו מיוצר בישראל" מוזמנים לנצל את חלון הזמן שנשאר ולהירשם למתחם, אשר יעלה לאוויר ב- 9-10 בנובמבר, ובכך יוכלו ליהנות מחשיפה משמעותית לקהלים גדולים ומגוונים שיזכו מצדם למבצעים והנחות ייעודיים לאירוע". כמו כן, מוזכר כי ההרשמה תיסגר ב- 16.10.2021.

מטה כחול לבן במשרד הכלכלה והתעשייה ו-Google  ישראל ממשיכים את שיתוף הפעולה המצליח שהתקיים בארבע השנים האחרונות, במסגרתו יצרנים בעלי תו מיוצר בישראל, זכו לחשיפה גדולה וגידול משמעותי במכירותיהם ברשת. במטה כחול-לבן מסבירים כי שיתוף הפעולה שמתקיים שוב השנה הוא הזדמנות מצוינת ליצרנים הישראלים להגדיל את מכירותיהם באמצעות הרשת.

על פי המגמות הנצפות בשנים האחרונות, ההימצאות בזירת המכירות ברשת הופכת לכלי חיוני ודבר שבשגרה עבור עסקים על מנת לבצע מכירות ולהגדיל פעילותם. הדבר נכון עוד יותר בתנאי משבר, כדוגמת משבר הקורונה, שממשיך להשפיע על התנהלות המגזר העסקי וההערכות הן שגם לאחר  היציאה מהמשבר והחזרה לשגרה, ימשיך היקף הקניות ברשת לעלות.

שופינג איי אל 2019 (Shopping IL) – מבצעים והטבות כחול לבן