חדשות    

הירושה: אור אלעזרא הבן ימונה למנכ"ל אלעזרא החזקות

אור אלעזרא יהיה המנכ"ל של חברת ההחזקות הכוללת את הכשרה לביטוח, אלבר וחברת הנדל"ן אפרידר 

רק בן 29 וכבר מנכ"ל.  אלי אלעזרא מינה תחילה את בנו אור אלעזרא לתפקידים בכירים בקבוצת החברות שלו, ועכשיו ימונה לתפקיד מנכ"ל אלעזרא החזקות הפרטית.

חברות הקבוצה מונות את אלבר שהיא חברת ליסינג פרטית (שהיו"ר שלה הוא אלי אלעזרא והמנכ"ל הוא אורן אלעזרא אחיינו) . אלעזרא מכהן גם כיו"ר הכשרה ביטוח שמנוהלת על ידי מנכ"ל שכיר – שמעון מירון, ונחשבת לחברת ביטוח בינונית. וכן, היא מחזיקה בחברת הנדל"ן אפרידר. כל החברות הללו פועלות דרך מימון משוק ההון באמצעות איגרות חוב שהנפיקו ולכן הן חברות מדווחות.

אור מונה לתפקיד לאחר שכיהן בתפקידים רבים בקבוצת החברות המחזיקה בפעילויות נדל"ן (אפרידר), רכב (אלבר) וביטוח (הכשרה ביטוח). אלעזרא הצעיר יחליף בתפקיד את שמעון חזות.

התפקיד הגדול של הבן היה ביוני 2016 לעוזר יו"ר דירקטוריון הכשרה ביטוח, תפקיד  שממלא אביו, אלי אלעזרא. במרץ 2017 מונה לעוזר יו"ר אלבר ובאפריל לדירקטור באלעזרא החזקות כך שנסללה הדרך לירושת האימפריה.

כשכיהן כעוזר היו"ר בהכשרה השתכר הבן 25 אלף שקלים בחודש בהיקף משרה של 80%. ועכשיו שכרו יעלה. אף על פי שאלעזרא החזקות היא חברה פרטית  לחברה איגרות חוב נסחרות ומי שעומד עדיין בראש הדירקטוריון שלה הוא אלעזרא האב כך שהוא בעצם יפקח על המנכ"ל, בנו.

נציין כי בעקבות משבר 2008 התמודד אלעזרא עם זינוק בתשואות האג"ח שהנפיק כולל האג"ח של חברת הביטוח שאף נאלצה לעבור הליך של פריסה מחדש של החוב אך בסופו של דבר החזיקה למשקיעים עד השקל האחרון.

אור אלעזרא (29), נשוי + 1, הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות מהמכללה למנהל ובעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

אלעזרא האב, המכהן כיו"ר "קבוצת אלעזרא" מסר כי "המינוי של אור למנכ"ל הקבוצה מגיע לאחר ששיפר את מצבן הפיננסי של החברות עליהן הופקד והביא אותן לתוצאות יוצאות דופן, כולל מהלכי רכישות ומיזוגי פעילות שהביאו לחיסכון רב והתייעלות. קבוצת אלעזרא מביטה תמיד קדימה ואור הוא האדם שעל כתפיו החלטתי להטיל את הובלת הקבוצה אל מול האתגרים העתידיים. אני מודה לעו"ד שמעון חזות על כהונה מוצלחת ופוריה".

תקלה בפסגות – קרן הנאמנות פסגות אג"ח תשואה גבוה הגנתי רכשה בטעות אג"ח בהיקף 75 מיליון שקל; הקרן מנהלת סכום דומה

הכשרה לביטוח תשקיע בטוגדר – השקעה ראשונה של מוסדי בחברת קנאביס