חדשות    

המשביר מצמצמת פעילות: סוגרת סניף בגן העיר, מקטינה חנות בקיריון ובאשדוד

רשת הכלבו, המשביר לצרכן, בניהול ובשליטת רמי שביט, מתייעלת מצמצמת את פריסת שטחי המסחר שלה, וסוגרת סניף בגן העיר בתל אביב.

החנות של המשביר בגן העיר השתרעה על פני שתי קומות. בעבר הפעילה המשביר חנות משותפת מאוחדת עם ניו-פארם שהייתה אז בבעלותה.

השטח שבו פעלה המשביר עמד על כ-1,500 מ"ר,  והוא יפוצל כך על כ- 500 מ"ר תפעל חנות של רשת הפארם החדשה,  Be של שופרסל (ניו-פארם לשעבר ).

החלק העליון של החנות יושכר לשוכר נוסף.

מתחם גן העיר מתמודד כבר תקופה ארוכה עם גלי עזיבה של מותגים רבים, המתלוננות על מחירי השכירות הגבוהים, שאינם מותאמים לשינויים העוברים על שוק הקמעונאות. עבור מצב הזה גרם למשביר ללא מעט הפסדים, וכבר תקופה ארוכה שהתקיימו חיפושים בניסיון למצוא עבורה מחליף.

בנוסף צפויה המשביר לצמצם  שטחי מסחר גם במתחם הקריון של קבוצת קניוני עופר שבקריית ביאליק, מ- 6,400 מ"ר לשטח של 3,000 מ"ר בלבד. ככל הנראה,  מי שעשויה להחליף את המשביר בקריון היא אחת הרשתות מקבוצת גוטקס שבבעלות ג'ואי שוובל. גם באשדוד תצמצם המשביר את שיטחה, ותעבור מקניון לב אשדוד, הצפוי להיהרס, לחנות קטנה יותר בקניון הסי מול בשטח של 1,800 מ"ר.

במקביל לצמצום השטחים,  המשביר מתכננת פתיחת חנות חדשה בתוך מספר שבועות, בקניון החדש של רמי לוי בעטרות, , ולהוות עוגן למתחם. החנות תשתרע על שטח של 2,300 מ"ר,  ואמורה להיפתח בתחילת חודש מארס.