קריירה    

המשרות המבוקשות בזמן משבר הקורונה והחברות שמגייסות

pixabay
מעודכן ל-03/2020

למרות הפיטורים והוצאה לחל"ת של מאות אלפי עובדים בישראל ועסקים שנסגרים, יש עדיין חברות וענפים שמגייסים. הרבה מהמשרות הן זמניות ומיידיות. תוכלו לקרוא על הענפים שעובדים בעת הזו: החברות והענפים שירוויחו מהקורונה

חברות מגייסות

Wolt ותן ביס וגם גט דליברי

עקב ההסתגרות בבתים חל ביקוש ההולך וגובר של הישראלים למשלוחים, ובתן ביס וולט מגייסים שליחים ואף יצאו בפרסומים לגיוס.

השכר הממוצע הוא 80 ש"ח לשעה, כמובן שתלוי בכמות המשלוחים ביום (בוולט ובתן ביס מדווחים על עלייה של מאות משלוחים).

ורביט – תמלול

ורביט היא חברת תמלול טכנולוגית, אשר משתמשת בבינה המלאכותית בשילוב עם בינה אנושית כדי לספק פתרון חכם ומהיר לתמלול מקצועי. עקב המעבר המסיבי לשימוש בפלטפורמות אונליין במגוון תחומים,יש צורך קריטי  בתמלול. לכן ורביט תגייס אלפי מתמללים, שיועסקו כפרילנסרים ויתוגמלו לפי דקת תמלול בין 2.5-3 שח לדקה. דרישות קבלה הן מעבר מבחן אינטרנטי, כשתחילת העבודה מיידית לאחר מכן

Bird – קורקינטים שיתופיים

עקב  עליית הביקוש בקורקינטים שיתופיים במקום תחבורה ציבורית חברת הקורקינטים השיתופיים Bird הפועלת בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה וירושלים מגייסת עשרות "צפרים" – אנשים שיצטרפו  למערך המטעינים של החברה ויוכלו להשתתף במודל הכלכלה השיתופית אותו פיתחה. השכר הינו נגזרת ישירה של כמות הטענות לכל צפר וזה מתאים לכל אדם מעל גיל 18 בערים ת"א, ר"ג וגבעתיים. החברה מעבירה הנחיות חיטוי ברורות למטעינים.

מיקרוסופט

מיקרוסופט ישראל מגייסת 200 עובדים חדשים למרכז המחקר והפיתוח. בחברה מועסקים כאלפיים עובדות ועובדים והיא ממשיכה כרגיל את תהליכי גיוס העובדים באמצעות ראיונות מהבית בוידאו דרך פלטפורמת מיקרוסופט Teams. "בשנים האחרונות קצב הגידול של מרכז הפיתוח והמחקר בישראל ממשיך לגדול באופן משמעותי, וגם בימים אלו יש למעלה מ-200 משרות פנויות של מהנדסי תוכנה, מנהלי מוצר, דאטה אנליסטים ועוד, במגוון קבוצות הפיתוח השונות", אומרת מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח. כל עובד שמגוייס ויש לו תאריך עבודה ייקלט וההכשרה שלו תעשה אונליין.

Synamedia

בחברת ההייטק Synamedia, המפתחת טכנולוגיות מתקדמות לעולם הוידאו והטלוויזיה, מגייסים עובדים ל-33 משרות פתוחות, רובן משרות פיתוח.

בין המשרות המוצעות: Product Marketing Manager, Webinet Cyber Analyst, Technical Marketing Engineer, Development Group Manager, Senior Full Stack Engineer, DevOps Engineer, Data Engineer .

במרכז הפיתוח של החברה בירושלים כ – 650 עובדים, המפתחים את טכנולוגיות הדור הבא לאבטחה והצפנת שידורי טלוויזיה וסטרימינג, לרבות מלחמה בפיראטיות.

"שוק הוידאו והסטרימינג הוא אחד מהשווקים הצומחים בעולם והקורונה רק הגבירה את המגמה. לכן הגברנו את המאמצים לגייס עובדים מצטיינים שיפתחו טכנולוגיות פורצות דרך שיאפשרו מצד אחד את לייעל את תהליך הוידאו מקצה לקצה, ומצד שני להגן על התכנים המשודרים מפני פיראטים", אומרת יעל פאינרו, מנכ"לית Synamedia ישרא

שופרסל

שופרסל הודיעה בשבוע שעבר כי היא מעוניינת לקלוט 400 עובדים באופן מיידי לצורך תגבור מערך המשלוחים של החנות המקוונת של החברה; ולשירות הקניות באינטרנט קוויק, שמבקש לקלוט 200 עובדים חדשים.

אסם נסטלה

אסם Nestle פותחת את שעריה לגיוס של עובדים חדשים במגוון תפקידים ת בכל הארץ( מלקטים, מכונאים, חשמלאים, מפעילי מכונה, סדרנות, תפקידי מטה ועוד)

פרטים נוספים לגבי המשרות הרלוונטיות- osem.co.il

קו"ח ל- [email protected]

be

לסניפי Be ברחבי הארץ דרושים/ות עובדים/ות למגוון תפקידים: סדרנים, מחסנאים, אחמ"שים, קופאים, מנהלי משמרת, מנהלים מסחריים.

תנאים מלאים, עבודה באוירה משפחתית ואופציות קידום רבות.

קראו עוד:

קבוצות מחפשי העבודה שנפתחו בעקבות הקורונה

דורשי עבודה – שירות התעסוקה מציע לכם סדנאות בחינם

האבטלה מזנקת: משבר הקורונה יוסיף למשק לפחות חצי מיליון דורשי עבודה