חדשות    

הסמארטפון המתקפל של שיאומי – בחצי מחיר מהמתחרים

 מחיר המכשיר יהיה 1,000 דולר בסין, 1,087 דולר בהודו וכ-1,000 דולר באירופה

שיאומי צפויה למכור את הסמארטפון ההיברידי המתקפל שלה בכחצי ממחירם של המתחרים – הגלקסי פורד של סמסונג בעלות 1,900 דולר והמייטאקס של וואווי במחיר 2,300 דולר; כך נכתב באתר של חברה אמינה העוסקת במבחני הביצועים לסמארטפונים, המקושרת לענף המובייל בסין..

מהאתר עולה כי מחיר המכשיר 1,000 דולר בסין, 1,087 דולר בהודו וכ-1,000 דולר באירופה והוא יושק בין אפריל ליוני. שיאומי עדיין לא אישרה את הדברים

גורמים בענף דיווחיו שהמחיר נובע ממסכים זולים יותר, מתוצרת ויז'נוקס, חברה סינית המייצרת תצוגות שונות וכבר יצרה מסכים גמישים. אבל טרם התפרסם אם יהו רזולוציה, בהירות וניגודיות כשל מסכי וואווי וסמסונג.

הטלפון של שיאומי ייקרא מי פולד או מי פלקס, ויהיה לו מסך בתצורה ייחודית: שני צירים כפולים, שיאפשרו לקפל את התצוגה על גב הטלפון, ולפרוש אותה למבנה טאבלט מרובע.  התצורה של שיאומי פונקציונלית יותר משל מתחרותיה ותאפשר לפתוח רק חלק מהמסך. חיסרון הוא שהמסך יהיה מקופל על גב הטלפון, כך שכל נפילה תסכן אותו ויהיה זה טלפון עדין ממתחריו.

הסמארטפונים ההיברידיים מופקים על ידי יותר ויותר חברות, ואלו צפויות להציג מכשירים נוספים בהמשך השנה. בהן מוטורולה שבבעלות לנובו, אשר מתעתדת להציג טלפון חדש בסדרת ראז"ר , סמארטפון בגודל סטנדרטי שמתקפל באמצעו, במקום להיפתח לטאבלט.

מהם סמארטפונים היברידיים

מארטפונים היברידיים הם טלפונים בעלי מסכים גמישים שמאפשרים קיפול ופרישה לתצורה של טאבלט – אלו נכנסים לאחרונה לשוק. בשלב זה ידוע על פיתוחים כאלה מבית סמסונג, וואווי, מיקרוסופט ו-LG ועכשי שיאומי. טכנולוגיית המסכים הגמישים , ולקחו לה שנים רבות להבשיל.

התצורה המתקפלת מטרתה לשלב בין הניידות של הסמארטפון וגודל התצוגה של הטאבלט, בסטייל אטרקטיבי וגאדג'טי. היא נשענת על שילוב של שני מסכים נפרדים בציר שמתפקד כמסך בעצמו בעת הפרישה, כשבעיצובי וואווי וסמסונג ישנו מסך שלישי קטן יותר על גב המכשיר, להצגת מידע כללי, התראות וכולי.

מחיר הסמארטפון המתקפל של וואווי: 2,229 יורו

LG מציגה: סמארטפון שקורא כלי דם

איך לבחור סמאטרפון