חדשות    

הראל ביטוח – זכתה במכרז הביטוח הסיעודי של קופת חולים כללית

ועדת המכרזים של ’כללית’ החליטה לאשר את זכייתה של הראל במכרז לביטוח הסיעודי. בתיאום עם רשות שוק ההון ביטוח וחסכון, ולבקשת כללית, הפחיתה הראל את דמי הניהול אותם הציעה במכרז.

המכרזים של כללית ומכבי יצאו לאחר דרישת רשות שוק ההון מקופות החולים להציע לחבריהן את אותו הביטוח במקום המצב היום, שבו כל קופת חולים מציעה לחבריה ביטוח שונה משל האחרת. היתרון הגדול של המצב החדש הוא שיהיה אפשר לעבור בין קופות החולים בלי לאבד כיסויים בביטוח הסיעודי וללא צורך בחיתום רפואי חדש.

בביטוח הסיעודי של ’כללית’ חברים 1.9 מיליון לקוחות והתוכנית נחשבת לאחת מהגדולות בעולם בתחום זה. ב-3 השנים האחרונות זכתה התוכנית בניהולה של חברת ’הראל’ עבור כללית במקום הראשון במדד השירות של הרשות לפיקוח על שוק ההון.

דפנה כרמלי, מנהלת מערך ביטוחי הבריאות של כללית, אמרה לאחר פרסום תוצאות המכרז כי: "אישור הזכייה של חברת הראל מהווה בשורה חשובה עבור לקוחות כללית אשר ימשיכו לקבל ביטחון ושירות איכותי בתחום זה. אני מברכת את חברת הראל על הזכייה ומאחלת המשך שיתוף פעולה פורה עבור לקוחותינו".

מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים אמר כי: "מדובר בעסקת הביטוח הגדולה בישראל מאז ומעולם וככל הנראה אחת הגדולות בעולם. לעסקה זו ערך אסטרטגי להראל, בין היתר משום שהראל מבטחת את מבוטחי הכללית למעלה מ-20 שנים, וכעת עומד מספר המבוטחים על 1.9 מיליון איש. אנחנו מודים לכללית ונפעל להמשך שיתוף פעולה מוצלח ופורה כפי שהיה עד היום".

הפניקס זכתה במכרז למתן ביטוח סיעודי לחברי מכבי

מהפכה בביטוח סיעודי -משנה הבאה יהיה לכם ביטוח ובמחיר סביר