חדשות    

הראל משיקה פוליסת ביטוח דיגיטלית

קבוצת הראל מציעה פוליסת ביטוח דיגיטלית המיעה ביטוח מקיף בחיוב בהתאם למספר הקילומטרים

קבוצת הראל ביטוח משיקה מוצר ביטוח דיגיטלי: "הראל סוויץ". במוצר זה,הראל מציעה ביטוח מקיף לרכב בחיוב חודשי בהתאם למספר הקילומטרים שהרכב נסע באותו חודש, תוך שימוש קל ופשוט באפליקציה ורכיב חכם שיותקן ברכב, זאת בשיתוף סוכן הביטוח.

 

התשלום החודשי מורכב מפרמיה בסיסית מינימאלית לחודש בתוספת עלות לכל קילומטר שייסע הרכב.  ברכב יותקן "רכיב חכם" הקורא את מספר הקילומטרים ולפיו תיקבע הפרמיה החודשית. בנוסף, התכנית מלווה באפליקציה ייעודית שתאפשר למבוטח לעקוב אחר המרחק שעבר הרכב והפרמיה הצפויה לתשלום עבור כל יום, לשמור על המסמכים הנדרשים כגון רישיונות הנהיגה והרכב, העתק פוליסת המקיף והחובה, לקבל שירות אישי ומיידי בקרות תאונה, להזמין שירותי גרירה ועוד.

התכנית החדשה מתאימה לנהגים שאינם מרבים בנסיעות יומיומיות ארוכות כגון למי שנוסע ברכבת לעבודה, למי שגר קרוב לעבודה, לנוסעים בעיקר בעיר, לנוסעים באופניים חשמליים,  לכלי רכב שני או שלישי. היא מיועדת לנהגים מגיל 24 ומעלה, בעלי ותק נהיגה של שנה ומעלה, ללא תביעות ולכלי רכב שערכם עד 200,000 שקל, ללא דרישת מיגון.

תהליכי ההצטרפות לתכנית החדשה הינם דיגיטליים ומקצרים הליכים: באמצעות שליחת קישור מהסוכן למבוטח להצטרפות דיגיטלית או צירוף המבוטח על ידי הסוכן במספר שדות מצומצם והמשך על ידי המבוטח באמצעות האפליקציה.

הרכיב החכם ניתן להתקנה בבית הלקוח או לחלופין בכל מוקדי השירות של חברת איתוראן ברחבי הארץ.

מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים נמסר: "'הראל סוויץ', תכנית הביטוח החדשנית של הראל, מהווה מהפכה של ממש, שכן היא מביאה בשורה של הוגנות החיוב ביחס לשימוש. אנו גאים בפיתוח מוצר זה, המשלב דיגיטציה, הוגנות צרכנית בשיתוף הסוכנים". עוד הוסיפו כי "מוצר זה הינו חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה הרחבה של הראל המחברת בעולם העכשווי הדיגיטלי, הפרסונליזציה המתבקשת תוך שמירה על קשר אישי בין  הסוכן ללקוח, בכל פעילויות הקבוצה".

איך להוזיל את הביטוח המקיף?

ניהול תיקים 2.0 – מודל ניהול תיקים חדש באמצעות פלטפורמה דיגיטלית; יתרונות וחסרונות

בקרוב ערבות בנקאית דיגיטלית