חדשות    

חברות הסלולר הוותיקות מאבדות לקוחות, We4G רשמה אלפי ניודים חדשים

iphone

התחרות בענף מביאה את חברות הסלולר להעלות מחירים. אלו גורמים לנטישת לקוחות, לכן נראה השנה קיצוצים בחברות הוותיקות

בינואר 2019 נחלשו מפעילי הסלולר הוותיקים בנוגע לניודי מספרים. על-פי הנתונים, הניסיון להעלאת המחיר בגולן  טלקום, בסלקום ובפרטנר כשל, ומנויים נוטשים.

הנטישה הגבוהה ביותר היא בפרטנר למרות המבצעים האגרסיביים ב-012 מובייל. החברה משמרת מדיניות עקבית בכל הקשור לשימור לקוחות דרך 012 מובייל, ולא רוצה להיגרר לתחרות על לקוחות שמחפשים מחירים נמוכים בלבד, ובכל זאת איבדה 7,000 מנויים בחודש

גם גולן טלקום מתנדנדת מחודש לחודש בתחום הגיוסים, ונראה שהיא רגישה לכל ניסיון להעלאת מחיר, כיוון שנתפסה הכי זולה בשוק. גולן טלקום ניסתה לתקן את הנטישות בינואר על רקע העלאת מחיר מתונה שניסתה, והדבר עלה לה בנזק של נטישת  לקוחות.

סלקום, שגם ניסתה להעלות מחירים, סיימה את החודש עם נטישה של 4,200 לקוחות; ופלאפון עם נטישה של 4,700 לקוחות – על אף המדיניות המוצהרת של החברה לשמור על נתח שוק באמצעות מחירים ומותגי משנה מוזלים.

בגזרה החיובית החודש מובילה We4G, בחבילה קבועה של מחיר נמוך של 40 ג'יגה לכל החיים, ולמרות שמתחרותיה נמצאות עם חבילות דומות ואפילו יותר מושכות,היא שואבת אליה לקוחות מכל החברות, שכנראה מוצאים אצלה שילוב של שירות טוב ומחיר טוב. We4G סיימה את החודש עם קרוב ל-12 אלף ניודים חדשים נטו (מתניידים מחברות מתחרות , לא כולל מצטרפים חדשים).

גם הוט מובייל יצאה בחודש שעבר עם מבצע אגרסיבי מוגבל לשבועיים לבני משפחה. המבצע הביא את החברה לגיוס חיובי, לאחר שבחודשים האחרונים היא הייתה עם גיוס שלילי בגלל העלאת מחיר וגיוס לקוחות פרימיום.

התחרות בענף מובילה כאמור לקשיים בחברות המובילות. סלקום כבר הצהירה שיהיו קיצוצים בהוצאות השנה, אבל היא כנראה רק סמן ראשון לקיצוצים בעוד חברות.

 

העלאות המחירים אצל השחקניות הוותיקות גרמו למעבר לחברות הזולות, למשל רמי לוי גייס בינואר  2,600 לקוחות חדשים, 019 מובייל, שמשווקת על בסיס מחיר רשמה בעבר חודשים עם אלפי גיוסים, אבל בינואר 2019  היה לה גיוס חיובי של כמה מאות לקוחות בלבד.

השוואת מחירי סלולר – ככה תדעו איזו חברה לבחור (והמעבר פשוט)!

בהוט מובייל תשלמו את המחיר הנמוך ביותר לחבילה אם תצרפו 3 מנויים. אבל מה הם פחות מספרים לכם?

פרטנר הספקית הראשונה בישראל עם פרסומות מותאמות אישית