חדשות    

פרטנר הספקית הראשונה בישראל עם פרסומות מותאמות אישית

פרטנר משיקה שירות פרסומות מותאם אישית בשידורים שלה. עכשיו היא תדע עלינו אפילו יותר

פרטנר TV הודיעה שתשלב מעתה פרסומות מותאמות בערוצים שהיא משדרת ובתכני ה-VOD . ת היא מקווה באמצעות המהלך להגדיל את הכנסותיה מטלוויזיה בהשוואה לרווחים הנמוכים מסלולר.  בחברות המדיה לעומת זאת דואגים בעוד נגיסה בעוגת הפרסום הקטנה שבישראל.

הפרסומות הראשונות יהיו של סנו ויעלו בין היתר  בערוצי "ויוה" ו"ויוה פלוס" ("הכלה מאיסטנבול"), בערוץ הצחוק הישראלי "טדי", וכן בתכני ה־VOD . של החברה

באמצעות פרסום בשירות מבוסס אינטרנט פרטנר יכולה הגדיר את קהל היעד המדויק למשל צעירים מול מבוגרים או מעמד גבוה או מעמד נמוך.  ולאפשר במקביל פרסומות שונות. גם סלקום בוחנת בימים אלו את הטכנולוגיה

החשש הוא שסלקום ופרטנר, שכבר כך חשופות למידע עלינו  באמצעות הסלולר,  יעוררו בעיות בתחום הפרטיות.כבר כיום באמצעות  קוד ניטור בממיר שלה פרטנר יודעת מה התוכניות האהבות עלינו, מה הערוצים מה השעות הצפות.

בשידורים החדשים  עם הצלבת מידע הקיים בחברות מתקבל פרופיל אישי ומפורט עלינו.  ובכך  יוכלו להתאים פרסומות אישיות שאולי גם ייגעו בנקודות הרגישות.

הפיקוח על הבנקים התעורר? דרש מישראכרט להוריד קמפיין פרסומי שדוחף הלוואות לציבור

איך לחסוך בעלויות פרסום בגוגל?

פרסום באתר