חדשות    

חברת Cyolo השלימה גיוס של 21 מיליון דולר

מייסדי החברה ( מימין לשמאל): אלמוג אפיריון, מנכ"ל, ערן שמואלי , ארכיטקט התוכנה ודדי ירקוני, סמנכ"ל טכנולוגיה –  צילום: שני צדיקריו

מעודכן ל-07/2021

הגיוס ישמש את חברת הסטארט-אפ הישראלית – לפתח ולהרחיב את הפתרון הייחודי שהיא מציעה, לקישוריות מאובטחת בין עובדים למערכות הארגוניות, וכן להכפיל את מספר עובדי החברה עד סוף שנת   2021 סבב הגיוס הובל על ידי קרן הון הסיכון Glilot Capital Partners

סטארט-אפ הסייבר הישראלי Cyolo המפתח פתרון Zero Trust Network Access (ZTNA) 2.0 עבור ארגונים, הודיע היום על השלמת סבב גיוס A בהיקף 21 מיליון דולר בהובלת קרן הון הסיכון Glilot Capital Partners בשיתוף National Grid Partners , Merlin Cyber  והשתתפות המשקיעים הקיימים Flint Capital, Global Founders Capital ו- Differential Ventures.

הגיוס של Cyolo נעשה על רקע העלייה ההולכת וגוברת בשנה האחרונה בתקיפות הסייבר, שהפכו למתוחכמות יותר, מורכבות יותר וקשות יותר לזיהוי. כדי להתמודד עם אתגרי האבטחה החדשים, ממשלות וארגונים רבים מאמצים שיטות עבודה חדשות שמתבססות על מתודולוגיה של Zero Trust  כלומר, מתן ״אפס אמון״ בכל משתמש עד אשר הוכח אחרת. הצורך בפתרון מסוג זה התחזק במיוחד בתקופת הקורונה עם המעבר למודל עבודה היברידי, שמשלב עבודה מהבית ומהמשרד, ונראה שיישאר כאן גם בעתיד.

בשנה האחרונה הצליחה Cyolo להכפיל את הכנסותיה בכל רבעון, לבנות מאגר לקוחות מרוצים ולהרחיב את השותפויות שלה עם ספקי שירותים גלובליים. סבב הגיוס הנוכחי יסייע לחברה בקידום והרחבת תוכניות החברה בתחום המחקר ובפיתוח פתרונות עומק נוספים עבור הלקוחות, וכן להכפיל את מספר עובדיה בישראל עד סוף שנת 2021.

הפתרון של Cyolo  מספק דרך ייחודית לחיבור מאובטח של משתמשים לסביבות העבודה שלהם מבלי לסכן את הארגון. המערכת מזהה, מאמתת ומאשרת כל מכשיר, משתמש ופעולה לפני ואחרי שניתנת להם גישה לכל משאב ארגוני, תוך מתן שקיפות מלאה לארגון על פעולות המשתמשים. פלטפורמת הענן של Cyolo בולטת בנוף של פתרונות ה- Zero Trust, בכך שהיא מספקת פתרון טכנולוגי ייחודי שמאפשר קישוריות מאובטחת מבלי להפר את פרטיות נכסי המידע של הארגון ומונעת סכנה לפגיעות ושלמות הנתונים הרגישים של לקוחותיה. בנוסף, ייחודיות החברה היא ביכולתה לספק מענה עבור מערכות מידע (IT) ומערכות תפעוליות (OT) בפלטפורמה אחת.

פתרון ה- ZTNA 2.0 של החברה מאפשר לצוותי IT ואבטחת מידע, וכן לספקי SASE ו- MSSP, ליישם בקלות את פתרון הקישוריות המתקדם ביותר טכנולוגית, בכל סביבה קיימת. זאת, ללא שינוי בתשתית הארגונית, תוך הפחתה משמעותית של הסיכון לנכסים ולנתונים הדיגיטליים של הארגון ובאופן שמותאם לצורת העבודה החדשה, בה משתמשים ומשאבים מפוזרים במספר מקומות, רשתות ופלטפורמות.

גישת "Zero-Effort Zero-Trust"  של Cyolo  מספקת ללקוחות פתרון אדפטיבי ופשוט שממזער את האיום של התקפות סייבר וגניבת נתונים.

אלמוג אפיריון, מנכ"ל ומייסד שותף של Cyolo, מסר:  "Cyolo פותרת בעיה קריטית בכך שהיא מספקת לארגונים פתרון מהיר וקל ליישום, שמאפשר שליטה מלאה על פעולות המשתמשים בסביבה הארגונית המורכבת. זה הזמן להתרחב לשווקים חדשים ולהציע יכולות חדשות. השקעה זו תאפשר לנו לממש את החזון שלנו להגדיר מחדש את הקישוריות המאובטחת לכזו המבוססת על זהויות. סבב גיוס זה יאפשר לנו להאיץ את מאמצי הצמיחה, המחקר והפיתוח, ובכך לסייע לארגונים נוספים לנווט בקלות את המעבר ל -Zero Trust"".

קובי סמבורסקי , מייסד ושותף מנהל של גלילות קפיטל פרטנרס, אמר:  "עקבנו אחר Cyolo וטכנולוגיות  Zero Trust נוספות ונוכחנו לדעת כי הפתרון של Cyolo הוא הטוב ביותר. Cyolo צומחת באופן אקספוננציאלי וחזונה לעתיד הקישוריות המאובטחת תואם את צרכי השוק.  אנו שמחים להשקיע בחברה עם כניסתה לשלב הצמיחה הבא שלה".

מסר סרגיי גריבוב, שותף בפלינט קפיטל, הוסיף: "המודל הגמיש של Cyolo מפשט סביבות מורכבות ונותן לארגונים אפשרות לאבטח את נכסיהם הדיגיטליים בסביבה מבוזרת, עם ריבוי עננים וסביבות. הפתרון משתלב עם טכנולוגיות קיימות ומאבטח תהליכים ממוכנים ואת הנתונים הרגישים של ארגונים.  הפתרון פורץ הדרך של Cyolo מאפשר לארגונים ליצור את הענן המבוזר שלהם על בסיס זהויות".

עדיקה גייסה 36 מיליון שקל בהנפקה פרטית