חדשות    

חלום אמריקאי: קבוצת משקיעים מארצות הברית רכשה ב-41 מיליון שקל 21 דירות בפרויקט בשכונת נוף ציון בירושלים

פרויקט נוף ציון בירושלים / הדמיה: אול אין

מחברת דרא נמסר כי הרוכשים הם אנשי עסקים המתגוררים בניו יורק ובלוס אנג'לס "שמאמינים בשכונה והתאהבו בנוף הייחודי הנשקף מהבתים"

חברת דרא המשווקת את פרויקט נוף ציון בירושלים, הנבנה בשכונת נוף ציון הסמוכה לשכונת ארמון הנציב בעיר, מדווחת על מכירת 21 דירות לקבוצת משקיעים אמריקאים בהיקף כספי כולל של 41.4 מיליון שקל. מדובר באנשי עסקים מניו יורק והסביבה ולוס אנג'לס שהגיעו לפרויקט בשיטת חבר מביא חבר.

עד כה נמכרו בפרויקט 32 יחידות דיור. הרוכשים הם משקיעים אמריקאיים כאמור ומשפחות מהמגזר הדתי לאומי מאזור ירושלים, גוש עציון וחבל בנימין.

הפרויקט יכלול 360 יחידות דיור חדשות ב-22 בניינים בני 6-5 קומות, עם תמהיל של דירות בנות 5-3 חדרים ופנטהאוזים. הפרויקט ממוקם בסמוך לטיילת ארמון הנציב, משקיף לעבר נופה של ירושלים העתיקה, חומת העיר וכיפת הסלע, במרחק קצר ממרכזי הקניות, הבילוי והתעסוקה של ירושלים. יזמי הפרויקט הם קווין ברמייסטר ורמי לוי. תכנון הפרויקט בוצע על ידי משרד יגאל לוי, והשיווק מתבצע על ידי חברת דרא שיווק נדלן.

שכונת נוף ציון תכלול על פי התב"ע כ-450 יחידות דיור, בית מלון וקאנטרי. בשלב א מתגוררות כבר כ-90 משפחות. היתר חפירה כבר ניתן ועבודות הפיתוח התחילו זה מכבר.

לדברי דרור אוהב ציון, המנכ"ל והבעלים של חברת דרא המשווקת את הפרויקט: "שיווק הפרויקט החל במאי 2020 בפריסייל שקט לישראלים מהמגזר הדתי-לאומי, מיד לאחר הסגר הראשון. כבר בהתחלה זכה הפרויקט להתעניינות ערה מצד משקיעים אמריקאים שמאמינים בשכונה והתאהבו בנוף הייחודי הנשקף מהבתים. המחירים בפרויקט אינם יקרים ביחס לירושלים ועומדים על כ-18 אלף שקל  למ"ר. לשם השוואה, בשכונות ארנונה ואבו-טור הסמוכות מחירי המכירה עומדים על כ-30-25 אלף שקל למ"ר. בשכונה מתגוררות משנות ה-2000 רק 90 משפחות, ועד כה לא הייתה בנייה נוספת למרות שהתב"ע מאפשרת זאת. שיתוף פעולה של שני יזמים חזקים כמו קווין ברמייסטר ורמי לוי מאפשר לממש את התב"ע במלואה ולבנות עוד כ-360 יח"ד בשנים הבאות. תוספת מסה קריטית של דירות תייצר שכונה יותר מבוססת תייצר מציאות חדשה באזור ותהיה קטליזטור לעליית מחירים".

היזם קווין ברמייסטר הוא איש עסקים יהודי-אוסטרלי, יזם נדל"ן והייטק. הוא רכש את הקרקע בנוף ציון בשנת 2010, יחד עם מלון גני ירושלים וקרקעות נוספות בעיר. בניית הפרויקט היא במסגרת תוכניתו "5800 Jerusalem" שמטרתה להפוך את ירושלים למרכז תיירות עולמי.

איש העסקים רמי לוי הוא הבעלים והמנכ"ל של רשת השיווק "רמי לוי שיווק השקמה", רשת "קופיקס" והרשת הסלולרית "רמי לוי תקשורת", יזם ושותף במיזמי נדל״ן רבים בירושלים.

עיריית ירושלים אישרה הרחבת קמפוס בית החולים הדסה הר הצופים

אושרה להפקדה תוכנית מתחם התחנה בירושלים