שוק ההון    

חנן מור – אושרה הכפלת זכויות הבניה בפרוייקט מסחרי בחריש; ה-ROI יגדל ל-13 מיליון שקל

DIMRI 5

העיר החדשה חריש הולכת ומתאכלסת במהירות והדיירים החדשים צריכים מקום שבו יוכלו לבלות ולעשות קניות.

חברת חנן מור, המקימה את המרכז המסחר More Life 1 בחריש, המיועד למסחר ותעסוקה, אושרה תוספת זכויות בניה אשר יותר ממכפילה את השטחים להשכרה, מ- 10.4 אלף מ"ר, ל- 23.1 אלף מ"ר. כתוצאה מהגדלת הזכויות צופה החברה כי ה-NOI השנתי מהנכס יגדל בכ-5 מיליון ש"ח וצפוי להסתכם בכ-13 מיליון ש"ח בשנה.

אישור התוכנית הוא על רקע אכלוסה המהיר של חריש ומטרתה הינה לקדם ולפתח את המתחם עבור האוכלוסייה, תוך הגדלת זכויות הבנייה למסחר ותעסוקה. הפרויקט אמור להתחיל את הבנייה שלו ברבעון הראשון לשנת 2019 ולהסתיים בתוך 24 חודשים. עם פתיחת המרכז השני של קבוצת MORE צפויה אוכלוסית חרי לעמוד על כ- 35 אלף איש.

חנן מור, יו"ר הקבוצה: "זרוע הנכסים המניבים של הקבוצה תופסת תאוצה ומובילה ליצירת שווי כלכלי משמעותי והגדלת היציבות הפיננסית עבור כלל בעלי המניות של החברה. הכפלת השטחים המסחריים להשכרה לסך של כ- 23 אלף מ"ר ב- More Life 1 נועדה לתת מענה לקצב האיכלוס של העיר חריש ולצרכי התושבים לשטחי פנאי, בילוי, מסחר ותעסוקה ומחזקת את המיצוב של הנכסים המסחריים של הקבוצה בעיר.

כבר היום אנחנו נהנים מתזרים שוטף מ- More-Street – חנויות ושטחי מסחר בשדרה המרכזית של חריש וכן מהמלון בפוזנן לאחר שהסכם השכירות נכנס לתוקף. אנו מאמינים כי תוך מספר חודשים, עם הפעלת המרכז המסחרי More Shop, הקבוצה תזכה לתוספת משמעותית לתזרים השנתי מנכסים מניבים.ש