חדשות    תוכן ממומן    

חסכתי 500 אלף שקל להשקעה, איפה אני יכול להשקיע ולקבל תשואה מיידית?

צילום: freepik

אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה בה השקעה בנדל"ן עדיין נחשבת להשקעה טובה. אמנם, גם ענף הנדל"ן למגורים נמצא בהאטה חדה אולם, הנדל"ן המסחרי חי ובועט ותחום המקרקעין בכללו, צפוי להתעורר חזרה בעוד מספר חודשים, כך שהשקעה שתתבצע היום, תוכל להניב תשואה טובה כבר בעוד שנה, כך לפחות חוזים מומחי הענף. אז אם יש לכם 500 אלף שקלים פנויים ונזילים, מומלץ להשקיע אותם בנדל"ן.

האגף למשקיעים בנדל"ן

מי לא שמע את המושג נכסים מניבים ? מדובר בנכסים שונים שמי שרוכש אותם יכול להשכיר אותם ולהניב תשואה יפה על השקעתו, לאורך זמן רב. נדל"ן מסחרי, משרדים, חנויות ומרכזי קניות, הם רק חלק מהאופציות העומדות בפני המשקיע וכל סכום יספק תשואה תואמת חיובית. במידה ותגלשו לאתר "מניבים" (לוח נדל"ן משודרג ואיכותי), תגלו היצע גדול מאוד של משרדים להשכרה ונדל"ן מסחרי להשכרה באופן כללי. הדבר מעיד, ללא ספק, על כך שתחום הנדל"ן המסחרי שוקק חיים ומייצר תשואות יפות עבור המשקיעים בו.

מניבים לתשואה

אתר "מניבים" מגיש לכם נתונים על מגש מזהב, נתונים שבעבר הייתם מתקשים מאוד לגלות ויש ביכולתם לסייע לכם מאוד בתהליך החיפוש אחר נכס מניב. אדם הרוכש דירת מגורים במטרה להשכיר אותה ולהפוך אותה לנכס מניב, יודע, פחות או יותר מראש, מה יהיה אחוז התשואה שיוכל לקבל על אותה דירה, משכר הדירה שיקבל לאורך השנים. נכסים מסחריים תנודתיים יותר ולכן, אתר "מניבים" יצר את הכותרת "נכסים מניבים", המובילה למדור המראה לגולשים, מגוון רחב מאוד של עסקאות שנחתמו, את מחיר השכירות, את המיקום, את השטח וגולת הכותרת, את אחוזי התשואה הצפויים להתקבל מנכס שכזה. נתונים אלה יכולים לסייע במציאת נכס דומה שיניב את אותן התשואות.

500 אלף שקלים

יהיה נכון לומר שכשמדובר בעסקאות נדל"ן 500 אלף שקלים אינם סכום כסף גדול. אולם, בהתייחס לנכסים מסחריים, משקיע אינו חייב להיות המשקיע היחיד בנכס מסחרי, בטח כשמדובר במרכז מסחרי גדול, קומת משרדים, מספר חנויות וכו'. לכן, כמשקיעים שהם חלק מקבוצה הבוחרת להשקיע בנכס מסחרי עם פוטנציאל תשואות גבוה, אתם יכולים להשקיע 500 אלף שקלים ולעיתים גם פחות מזה וליהנות מתשואות יפות, בהתאם לגובה ההשקעה שעשיתם בפרויקט. זו עדין ההשקעה הטובה ביותר שתוכלו לעשות עם סכום כסף זה.

נדל"ן מחוץ לישראל

אחת האופציות להשקעה של סכום העומד על 500 אלף שקלים הינה נדל"ן מחוץ למדינת ישראל. ישראלים רבים כבר השקיעו בנדל"ן בחו"ל ומרוויחים תשואות יפות ביותר. ניתן לומר שמדובר באפיק השקעה טוב ומניב. הביורוקרטיה הישראלית המסועפת גורמת למשקיעים לא מעטים להשקיע את כספם מעבר לגבולות המדינה. הדבר נכון במיוחד למשקיעים קטנים שאינם רוצים לשקוע בתוך הניירת ותהליכי הביורוקרטיה הארוכים הנהוגים במחוזותינו. אחד היתרונות של השקעה בנדל"ן מעבר לים ובעיקר באירופה וארה"ב הוא, מחירי הנכסים הנמוכים ביחס לישראל. נכון, ניהול השקעה הנמצאת מעבר לים יכול להיות מעט מאתגר אולם, קיימות חברות רציניות ואמינות, המספקות את הניהול השוטף של הנכס, העברת דוחות, פיקוח, העברת כספים וכו', בצורה יעילה, המאפשרת בקרה טובה על הנעשה מעבר לים. התשואה עבור השקעה בנדל"ן הנמצא בחו"ל יכולה להגיע, על פי רוב, לשיעורים הנעים בין 8% ל- 12% בשנה, שזה יותר ממה שתוכלו לקבל ברוב המקרים, על נכס מקומי.