חדשות    

חשים תסמינים? בוט הבריאות של מיקרוסופט ובי"ח איכילוב יסייעו לכם לדעת אם מדובר בקורונה

Pete Linforth Pixabay

בית החולים איכילוב משיק את בוט הבריאות בשפה העברית. ייתן מענה לסדרת שאלות על קורונה, יעריך את מצב הפונה ויציע פעולות בהתאם לאבחנה

עוד שיטה חדשנית מצטרפת למאגר הכלים למאבק בקורונה. בית החולים איכילוב משיק את בוט הבריאות של מיקרוסופט לבדיקה מהירה של סימפטומים לקורונה. המערכת, מבוססת בינה מלאכותית וענן, נותנת מענה לשאלות בנושא קורונה ויכולה להעריך באמצעות שיחת צ'אט קצרה את מצב הפונה לפי תיאור סימפטומים וגורמי סיכון ולהציע את הפעולות הבאות בהתאם – המשך מעקב אחר התפתחות הסימפטומים, פנייה למד"א, פנייה לקופת חולים או הגעה למיון.

הבוט שעומד לרשות הציבור הרחב באתר איכילוב, בשפה העברית, יסייע למתן מענה ראשוני ומיידי לקהילה וכן יתרום להקלת העומס על מערכת הבריאות כשיפנה למטפלים זמן נוסף לטיפול בחולים. מדובר בכלי תומך החלטה והתוכן בו מבוסס על תכנים של ארגון הבריאות האמריקאי,ה-CDC, עם התאמות לשוק הישראלי. חשוב לומר שהמערכת לא נועדה לשמש לדיאגנוזה או לטיפול במצבים רפואיים, ולא נועדה להחליף את הצוות הרפואי, אלא להנגיש מידע למשתמשים ולעזור להם.

בית החולים איכילוב הוא הראשון בישראל לאמץ  את הבוט וכן היה חלק מרכזי בהתאמתו לשוק הישראלי ומצטרף בכך לבתי חולים במערכות הבריאות של ארה"ב, פינלנד, אירלנד ודנמרק.