חדשות    

טיב טעם בוחנת מועדון אשראי ותוזיל 1,000 מוצרים

לאחר הדיל של שופרסל עם כאל  ושל ישראכרט עם רמי לוי ,גם קבוצת טיב טעם בוחנת אפשרות להקים מועדון כרטיסי אשראי, כך עולה ממצגת למשקיעים שפרסמה היום (ב') החברה. כחלק מהממהלך החברה מתכננת להוריד עלויות בלפחות 20 סניפים שלה. 1,000 מוצרים צפוים לזכות להוזלה.

לפי טיב טעם, "בחלק מהסניפים המחיר יהיה אפילו יותר נמוך בכ5%-10% לעומת שופרסל דיל", אבל החנויות במרכזי הערים לא יזכו להנחה, משום שלפי טיב טעם התחרות כבר משחקת תפקיד. עם זאת, טיב טעם עדיין לא תהיה זולה כמו רמי לוי או ויקטורי.   ברשת מעריכים כי ירחיבו הן את קהל הלקוחות שאליהם פונים והן את סל המוצרים של הקהל הקבוע ושל לקוחות אין ברירה הקונים בשבתות ובחגים.

הרשת שבשליטת חגי שלום מפעילה כיום 42 חנויות, מתוכן 20 חנויות גדולות, ו-22 חנויות עירוניות תחת הפורמט טיב טעם בעיר. נכון ל-2019 מונה מועדון החברים של הרשת כ-171 אלף חברים.

במסגרת המהלך, תשנה טיב טעם את מדיניות מועדון הלקוחות ותאפשר הצטרפות חינם לכל החיים, ללא צורך בחידוש, לצד מבצעים בלעדיים לחברי המועדון, הטבות וקופונים אישיים. להערכת החברה, המהלך יאפשר עלייה חדה במספר חברי המועדון, כשהיעד עומד על 300 אלף חברים בסוף השנה.

בתוך כך, החליטה טיב טעם על הפסקת פעילות חברת ישרקו, הפועלת בתחום הייבוא בקטגוריית הבשר והעוף הטרי, וכן, על העברת פעילות הדגים הטריים, כמעט במלואה מישרקו לחברת הבת סנפי. זאת, במקביל לחיזוק כוחה בשאר מוצרי הייבוא, תוך הצבת יעדי חיסכון ברכש, התייעלות בניהול המלאי ושינוי והתאמת המבנה הארגוני באגפי החברה שיוביל גם לאופטימיזציה במכירות וגם לחיסכון בעלויות התפעוליות.

מכירה בינחברתית – מה זה? איך החשבונאות מתייחסת למכירה כזו? המקרה של טיב טעם

טיב טעם – ההכנסות ברבעון השני עלו, הרווח התכווץ