חדשות    

יפעת מזרחי מונתה למנכ"לית חברת הגמל והפנסיה של פסגות

יפעת מזרחי מונתה למנכ"לית חברת הגמל והפנסיה של פסגות

דירקטוריון חברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות פסגות אישר היום את מינויה של יפעת מזרחי למנכ"לית החברה. כמו כן מונתה יפעת ליו"ר פסגות השקעות בסוכנויות ביטוח.

ליפעת ותק של 20 שנה בשוק החיסכון ארוך הטווח בהם כיהנה במספר תפקידים בקבוצת אקסלנס נשואה וביניהם – סמנכ"לית מכירות וחברת הנהלה בקבוצה, משנה למנכ"ל גמל ופנסיה וסמנכ"ל תחום עסקי. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית שוק הון ופיננסים ב'חבר משרתי הקבע והגמלאים'.

ברק סורני מנכ"ל בית ההשקעות פסגות אמר: "יפעת מביאה עמה ידע וניסיון רב בניהול יחידות ארגוניות ועסקיות מגוונות בעולם הפיננסי ובשוק ההון. אני בטוח שניסיונה העשיר והמגוון של יפעת בשוק ההון בכלל ובשוק הגמל והפנסיה בפרט, לצד הכרותה את צרכי הלקוחות והעמיתים, הגורמים הפועלים בשוק, הפן העסקי, השיווקי והרגולטורי יהוו בסיס להמשך הצלחתה של פסגות גמל ופנסיה ושל הסוכנויות בבעלות. אני שמח וגאה על הצטרפותה לבית ההשקעות פסגות"

שלמה פשה יו"ר דירקטוריון חברת הגמל והפנסיה של פסגות אמר: "דירקטוריון חברת הגמל שמח על הצטרפותה של יפעת מזרחי כמנכ"לית החברה ומאמין כי יחד עם המנהלים והעובדים המצוינים של חברת הגמל נוביל את החברה להצלחות והישגים גדולים" .